Tahira Gilani Mehrnawaz

Tlf: 22 17 81 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tahira Gilani Mehrnawaz er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tahira Gilani Mehrnawaz

Profesjonell og medmenneskelig

Jeg har vært igjennom endel fastleger i løpet av mine seks år som fastboende i Oslo, og jeg har byttet fordi jeg har følt meg oversett og "mistrodd".

Tahira er en kunnskapsrik og profesjonell allmennpraktiserende fastlege. Jeg er svært godt fornøyd med hvordan hun tar seg tid til meg som pasient og tar meg på alvor. En lege som klarer å være både profesjonell og medmenneskelig på samme tid har jeg ikke hatt før. Alt i alt er jeg veldig glad for at jeg byttet til henne.

The best GP

She's so dedicated to her job, spends a lot of time to explain and her diagnosis is perfect. I'm so happy with her.

Sympatisk og dyktig

Min lege i 5 år. Lytter forklarer og tar seg tid på en god måte for pasientene. Jeg bytter lege nå i juli 17 fordi jeg har fått meg fastlege i Drøbak hvor jeg bor.

Den beste legen

Tahira Gillani er den beste legen jeg har vært borti. Hun er så si alltid tilgjengelig og gir deg gode råd. Hun bruker god tid med deg, du føler ikke at du blir kastet inn og rett ut. Hun forklarer årsaken til sykdommen og forteller ikke bare hvilken medisin du trenger. En lege man fort får tilitt til. Hyggelig og gir deg god service :) Anbefales på det sterkeste.

Meget dyktig lege

Jeg opplevde Tahira som vennlig og imøtekommende. Hun vekker raskt tillit med faglig kunnskap og kommunikativ kompetanse. Hun er ikke redd å gå inn på vanskelige temaer og utfordre pasienten litt. Rask og effektiv.