Tahira Gilani Mehrnawaz

Lilletorget Legekontor

2006

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Lilletorget Legekontor
Brugata 14 0186 Oslo
Tlf: 22 17 81 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tahira Gilani Mehrnawaz er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tahira Gilani Mehrnawaz

The best GP

She's so dedicated to her job, spends a lot of time to explain and her diagnosis is perfect. I'm so happy with her.

Sympatisk og dyktig

Min lege i 5 år. Lytter forklarer og tar seg tid på en god måte for pasientene. Jeg bytter lege nå i juli 17 fordi jeg har fått meg fastlege i Drøbak hvor jeg bor.

Den beste legen

Tahira Gillani er den beste legen jeg har vært borti. Hun er så si alltid tilgjengelig og gir deg gode råd. Hun bruker god tid med deg, du føler ikke at du blir kastet inn og rett ut. Hun forklarer årsaken til sykdommen og forteller ikke bare hvilken medisin du trenger. En lege man fort får tilitt til. Hyggelig og gir deg god service :) Anbefales på det sterkeste.

Meget dyktig lege

Jeg opplevde Tahira som vennlig og imøtekommende. Hun vekker raskt tillit med faglig kunnskap og kommunikativ kompetanse. Hun er ikke redd å gå inn på vanskelige temaer og utfordre pasienten litt. Rask og effektiv.

good but not so nice

Dr Tahira was pretty good, but the clinic is not very helpful.
Usually have to wait over 10 minutes for someone to answer the phone and while they work from 8am to 3pm, they close for an hour over lunch, where no one will even bother to answer the phone. Wish I only had to work 6 hours a day and got paid an hour lunch.
Appointments are also hard to get sometimes and they have actually recommended that I go to legevakt as it will be quicker to see someone if you are sick.

Beste legen jeg har hatt

Tahira er veldig imøtekommende. Hun tar deg seriøst og har god tid. Hun er svært dyktig i sitt fag og er alltid veldig hyggelig.

Tillitsvekkende

Tar deg alvorlig. Rask. Stiller gode spørsmål. Gir god service. Vekker tillit og du føler deg godt ivaretatt.

Svært fornøyd!

Tahira Gilani Mehrnawaz tok seg god tid til å lytte og jeg følte meg godt ivaretatt. Hun tok meg på alvor og nølte ikke med å videresende meg til spesialist for en mer omfattende undersøkelse. Hun er veldig hyggelig og er tilstede i øyeblikket sammen med pasienten.

Dyktig og oppmerksom

Legen er grundig, dyktig og oppmerksom. Tar seg god tid til å lytte og snakke. Legen er også vennlig, det samme gjelder resepsjonisten. Jeg fikk også time på dagen, og det var ingen venting. Meget fornøyd!

Faglig dyktig og hyggelig

Gilani tar seg god tid til å lytte til pasientene. Hun leser i journalen og følger opp det som ble tatt opp på forrige konsultasjon. Hun er grundig og seriøs. Etter flere fastleger som knapt ser opp fra PC-en og stiller diagnosen før pasienten har fullført setningen var det godt å komme til en lege som stiller spørsmål og lytter.

Finally!

After years of dealing with "fastlege"s from hell, who didn't care a lick about their patients, I have been awarded with my patience. Tahira is what all "fastlege"s should strive to be. She seems truly interested in her job and her patients. She is warm and caring. She makes you feel comfortable enough to tell her anything and makes you feel like she generally wants the best for you. After the first time I walked out of her office, I teared up because I finally felt like a doctor here in Norway listened to what I had to say. She never makes me feel rushed, yet, I have never been called in more than 5 minutes after my scheduled time. I cannot say enough good things about her.

Bra dame. Tok seg tid og svarte godt på alle spørsmål.