Lilletorget Legekontor

Brugata 14 0186 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lilletorget Legekontor

Useriøs lege

Lege: Eivind Heggedal Skrevet

Jeg har hatt Eivind så lenge jeg kan huske og har oppfattet han som en lege som ikke tar pasienten sine seriøst. Jeg har unngått å dra til legen på grunn av tidligere opplevelser med Eivind der han er for lat til å ta en grundig sjekk eller høre på problemene mine.

Han tar heller ikke psykisk lidelser på alvor

Topp lege

Lege: Eivind Heggedal Skrevet

Jeg har hatt Eivind som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Opplever alltid at han lytter, stiller spørsmål og forklarer. Han er også veldig lun og hyggelig. Kan absolutt anbefale han.

Beste fastlegen man kunne ønske seg

Lege: Tahira Gilani Mehrnawaz Skrevet

Jeg har tidligere byttet til en annen lege når hun var i permisjon. Jeg har byttet tilbake nå og kunne ikke være mer fornøyd. Hun er dyktig, empatisk og tar seg god tid til å forklare og utrede. Hun tar deg alltid på alvor, og har aldri opplevd å bli avvist eller at hun bagatellisere noe.Jeg føler meg godt ivaretatt hver gang.

Beste legen

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Jeg synes min fastlege er urolig flink og hører på deg. Lege kontoret i seg selv er så utrolig hyggelig. Og legene er vending hyggelige.
Han er den beste fastlegen jeg har vært borti! Anbefales på det beste!

Dyktig men i liten grad engasjert

Lege: Eivind Heggedal Skrevet

Jeg har hatt ham som fastlege i 7-8 år. Han er tilgjengelig, og jeg har stort sett fått hjelpen jeg trenger, men jeg opplever ikke at han tar viser særlig interesse. Besøkene er svært korte, og det gjøres i liten grad undersøkelser.