Holmlia Legesenter

Asperudveien 61/67 1255 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holmlia Legesenter

Solid og imøtekommende

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet

Sultan profesjonell, vennlig og lyttende. Jeg har tatt med min sønn (5 år) ved noen anledninger og fått gode råd. Når jeg har henvendt meg med egne helsespørsmål noen få ganger har han vært konstruktiv og tydelig.

Bra lege, serviceinnstilt og trygg håndtering.

Derimot har legekontoret mye å hente på å bli mer kundeorienterte. Ett enkelt virkemiddel kan være å innføre timeforespørsel via sms.

Trygg, lyttende lege

Lege: Erik Jonassen Skrevet

Jeg opplever ham som en lege som tar meg på alvor, lytter og virkelig forsøker å hjelpe. Samtidig er han tydelig på grensene for egen kompetanse, og henviser videre når det er relevant. Jeg har hatt ham som fastlege i 12 år, og beholdt ham da jeg flyttet fra nærområdet.

Dyktig lege med full timeplan

Lege: Erik Jonassen Skrevet

Jonassen gjør jobben på en bra måte. Lytter og er interressert. Det er desverre bare akutte timer tilgjengelig og hvis disse et opptatt er det over tre ukers ventetid på time. Man merker at sekretæren er stresset av dette. Har erfart problemer med kommunikasjon til lege via legesekretær (tilbakeringing). Ellers godt fornøyd.

Bra lege som dessverre har dårlig tilgjengelighet

Lege: Erik Jonassen Skrevet

For å få time hos Jonassen må man vente i ca en måned. Unntaket er såkalte akutttimer som deles ut hver morgen. Kriteriet for å få disse timene er at man ringer kvart over åtte og selv hevder at man har en akutt tilstand. Bedømmingen av tilstand/symptomer vurderes ikke faglig kompetent i tilfredsstillende grad. Dette er hovedproblemet. Det blir således første mann til mølla prinsippet.

Når det gjelder Jonassens personlige praksis er det bare positive ting å si. Han lytter og er flink til å lede i riktig retning i forhold til diagnostikk.

dyktig fastlege

Lege: Erik Jonassen Skrevet

Han ser hele menneske og er medisinsk god. Synes han vurdere bra når hva skal gjøres når.