Brynsenglegene AS

Brynsengveien 2 0667 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Brynsenglegene AS

Strålende lege

Lege: Monica Nilsdatter Nyquist Skrevet

Monica er en flink, oppmerksom og forståelsesfull lege. Hører på meg og mitt, og tar det jeg sier med i betraktningene.

Tok meg ikke seriøst

Lege: Johnny Arne Waagan Skrevet

Jeg hadde tidligere Dr Waagan som fastlege, men jeg byttet, ettersom jeg ikke følte at jeg ble tatt på alvor. Han visste knapt hvem jeg var, til tross for at både min mor og min far også hadde han som fastlege. Det skal ikke være slik at man føler seg dum når man går til legen, men det følte jeg virkelig med denne doktoren, som var veldig lite behjelpelig med det meste.
Når det er sagt så synes jeg også at det øvrige personalet på legekontoret også var ganske lite behjelpelige og lite hyggelige, men det kan godt ha forandret seg nå, ettersom det er noen år siden jeg hadde tilknytning til dette legekontoret.

Best i byen?!

Lege: Jorg Karlgård Skrevet

En genuint interessert lege som grundig setter seg inn i problemstillinger. En empatisk og dyktig lege jeg anbefaler til alle. Han ringer deg eller sender en sms når oppfølging trengs. Legekontoret forøvrig har fine fasiliteter, vennlig personale og god tilgjengelighet.
Best i byen?

Hyggelig og flink

Lege: Jorg Karlgård Skrevet

Sympatisk, åpen og kunnskapsrik. Virker nøye i sine undersøkelser, og er åpen for å diskutere flere problemstillinger i samme konsultasjon. Det eneste jeg måtte kunne utsette på ham er at han ofte er noe forsinket.
Brynsenglegene som kontor virker veldig proft og veldrevet!

Fordomsfri og åpen

Lege: Johnny Arne Waagan Skrevet

Min forrige fastlege sleit skikkelig med at jeg er homofil. Det var rett og slett vanskelig å kommunisere og jeg ringte Brynsenglegen og forhørte meg om deres holdninger. Damen jeg snakket med på telefonen fortalte at om jeg var ute etter et fordomsfritt legekontor så var Brynsenglegene rette stedet. I dag er Johnny min fastlege og jeg er super-fornøyd. Han ser meg i øynene når vi hilser og han virker oppriktig interessert i høre hvordan jeg har det. Han er også åpen til alternativ behandling og har vært rask til å henvise meg videre når jeg har hatt behov for det. Jeg anbefaler Johnny på det varmeste!