Margarette de Jesus Pinto dos Santos

Autorisasjon (2009)

Margarette de Jesus Pinto dos Santos er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margarette de Jesus Pinto dos Santos

Stor misfornøyd

Legen er veldig hyggelig og empati skal. Likevel en får ikke noe ut av timen. Aldri kontakt. Glemmer å fortelle prøvesvar. Ingen anbefalinger for sykdom du sliter med. En må selv foreslå type behandling. Slet maaange år for å få diagnose til mine plager. Og til slutt var det en vikar som jeg fikk hjelp av. Nå har jeg byttet fastlegen og er stor fornøyd

Fantastisk!

Dos santos og de andre legene samt helsesekretærene og jentene som tar blodprøver er helt utrolig flinke og godhjerta! Dos Santos er den beste fastlegen jeg har hatt, hun er empatisk og tøff og hun er ikke redd for å henvise deg videre om du trenger/ønsker det. 5 stjerner

En meget dyktig fastlege.

Dyktig lege som følger deg opp. Gir god informasjon på et lett språk om medisinske forhold. Henviser videre når det trengs. Er forståelsesfull og støttende. Er behagelig å være rundt og stresser ikke. Svarer også raskt i Pasientsky, gjerne samme dag. Profesjonell i væremåten.

Et bra menneske og dyktig lege.

Veldig fornøyd med henne som lege. Hun bryr seg om meg og har bistått meg i en tøff tid. Min kone er også veldig fornøyd med henne.

Empatisk, effektiv og imøtekommende

Margarette er enestående, dyktig, hyggelig og alltid forståelsesfull. Setter grenser, men etter mitt inntrykk for å ivareta pasienten.