Margarette de Jesus Pinto dos Santos

Brynsenglegene AS

Autorisasjon (2009)

Margarette de Jesus Pinto dos Santos er en av 546 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margarette de Jesus Pinto dos Santos

Et bra menneske og dyktig lege.

Veldig fornøyd med henne som lege. Hun bryr seg om meg og har bistått meg i en tøff tid. Min kone er også veldig fornøyd med henne.

Empatisk, effektiv og imøtekommende

Margarette er enestående, dyktig, hyggelig og alltid forståelsesfull. Setter grenser, men etter mitt inntrykk for å ivareta pasienten.

Styr unna!

Har hatt god erfaring med Brynsenglegene fra tidligere, og da jeg fikk se at hun hadde gode reviews valgte jeg henne som ny fastlege.

Skuffelsen og sjokket ble stor da jeg ankom, og fikk veldig dårlig inntrykk. Lite til null empati, og veldig dømmende.

Har hatt familie lege i alle de år, men som jeg følte ikke hørte på eller forstod meg. Byttet med tanke på at jeg nå bor i Oslo, og at jeg trengte en som virkelig bryr seg om sine pasienter og er en god lytter.

Hun er kanskje en god lege, men en som utviser omtanke, empati, og forståelse for de som trenger det får hun stryk karakter.

Veldig trist at Brynsenglegene har forfalt såpass.

God lege, men ikke for alle

Kunnskapsrik lege som er snill og høflig, men veldig streng med sykemeldinger. Selv når det virkelig trengs.

Hvis du trenger en lege som kan mye og er høflig, men ikke gir deg sykemelding fordi du ser litt i grei form når du er der, men når du egentlig ikke kan jobbe pga. Fysisk hardt arbeid da er dette legen for deg.

Skriver ikke ut A-Preparater

Jeg byttet over til denne fastlegen etter å ha lest mange positive tilbakemeldinger. Jeg så frem til en time med denne fantastiske legen der jeg skulle få forklare situasjonen min hos en lege som kanskje kunne forstå.
Det jeg blir møtt med er en ung kvinne som bak et falskt smil ikke engang klarte å presentere seg. Hun begynner å lese journalen min fra min gammle lege og noe av det absolutt første hun sier er: jaha, disse medikamentene liker jeg ikke og skriver ikke dette ut sånn uten videre.
Jeg ble mild sagt ganskje sjokkert over en slik tilbakemelding på preparater jeg har tatt i en 8 års periode....
Det er mulig hun er en dyktig lege på mange felt, men empati har hun ikke og det å i det hele tatt komme med en slik uttalelse vitner om ekstrem uerfarenhet! Når man sliter slik jeg gjør etter å ha blitt sprengt i en arbeidsulykke så føler man ikke akkurat at man blir tatt veldig seriøst og jeg derimot er veldig glad denne medisinen finnes for uten denne medisinen så klarer ikke jeg stå opp på morningen...
Så dersom du er en pasient som trenger noe sterkere enn paracet så styr unna denne legen!