Legegruppen Manglerud

Tid til å høre på deg.
Pasienten i fokus.

rutine lege

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

Jeg kom til Løvland, som er min fast lege med låst rygg og vondt i mine føtter. Jeg fikk beskjed om å begynne å trene så vil det gå over. Fikk ikke sykemelding. Er veldig vanskelig å jobbe når man ikke kan stå rett opp og ned!

Ikke nok med det, men ble sittende å vente i 35 minutter uten info om hvorfor!

Skuffende.

Helt ok.

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

Utrolig dårlig at man må vente i 35 min før man kommer inn til legen. Veldig dårlig praksis ovenfor pasienter.

Grundig og tillitsvekkende lege

Lege: Nadim Latif Skrevet

Lege som gjør jobben sin grundig og som alltid tar seg tid til deg. Jeg fikk raskt tillit til han og jeg har vært fornøyd med han de årene jeg har vært hans pasient. Jeg har faktisk turt å stille han spørsmål jeg ikke har stilt mine tidligere fastleger. Mitt mot til å gjøre dette har sammenheng med hans personlighet, hans evne til å være empatisk og spesielt det at han tar seg tid til meg.

Tidligere tenkte jeg at han kan bli bedre på å overholde tidspunktene sine, slik at ikke pasientene må vente én time på å komme inn til sin avtale. Dette opplever jeg at har bedret seg etter at det ble en ny og mer systematisk ordning på bestilling av hastetimer (den nye ordningen startet i september 2012). Han kan også, etter min mening, vurdere mer om det er nødvendig med alle henvisningene videre. Jeg savner at legekontoret tilbyr bestilling av legetime via internett. Ellers er jeg strålende fornøyd!

Byens beste fastlege

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

Grundig, nøye, godt klinisk blikk. Tar opp relevante problemstillinger som jeg selv ikke kommer med. Gir seg tid. Kommer med svært gode råd. Føler meg svært godt ivaretatt. Skaper trygghet. Familielegen som spør om øvrig familie som også er pasient hos legen.