Legegruppen Manglerud

Plogveien 6 0679 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Manglerud

Ingen empati

Lege: Nadim Latif Skrevet

Min familie hadde Latif som lege en stund, men vi byttet ganske raskt fastlege. Han virker kompetent men det blir fort glemt som en følge av hvordan han snakker over deg, han har ingen empati .Det er flere ganger jeg har vært pårørende for en pasient . Pasient følte seg ikke tatt vare på og en annen ting er hvordan han ofte minimerer følelsene til pasienter og hvordan de opplever situasjonen.

Beste lege noensinne!

Lege: Chikomborero Linnea Benedicte Skjævesland Shumba Skrevet

Linnea er min favoritt lege :) Det er alltid veldig hyggelig å komme til henne :) Og jeg alltid får hjelp jeg trenger. Hun er så ansvarsfull at hun ringer tom på kveldstid hvis hun ikke rekker å ringe på dagstid.

Skuffet over flink lege

Lege: Nadim Latif Skrevet

Jeg har hatt Latif som fastlege i flere år. Stort sett vært veldig fornøyd. Siste timen jeg var hos Latif opplevde jeg han slik mange beskriver hans atferd her inne. Jeg var en av de første pasientene og han burde ikke være sliten/ trøtt av pasienter på morgenen. Jeg hadde vært igjen litt og prøvde å kort oppsummere for Latif. Han avbrøt meg underveis og sier "hva lurer du egentlig på". Da jeg svarte på det sier han tilbake "nå har vi undersøkt deg, det feiler deg ingenting ". Han virket "oppgitt" . Jeg som satt der med mine problemer visste jo ikke hva det kom av. Han var ufin og ville ikke gi meg smertestillende. Ba meg dra hjem, slappe av og se på Netflix. Det var ikke før jeg felte noen tårer han endrer atdeferd. Da kom han med armen og skulle gi meg en trøstestryk over armen. Men da var det for sent. Jeg tenkte " nå bytter jeg lege".

Mangler tid og empati

Lege: Nadim Latif Skrevet

Latif er en fyr som ikke har tid til å se sine pasienter. Han lytter ikke til mine behov eller forslag, og har heller ikke tid til å sette seg inn i mulige løsninger. Han er nedlatende og en person jeg ikke stoler på.

En helt unik fastlege

Lege: Chikomborero Linnea Benedicte Skjævesland Shumba Skrevet

Linnea er så dyktig, empatisk, trygg, god, driftig, kunnskapsrik og ekstremt godt medmenneske! Jeg håper jeg aldri må bytte fastlege igjen! Alle burde hatt en fastlege som Linnea!