Legegruppen Manglerud

Plogveien 6 0679 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Manglerud

Flink / dyktig.

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

Vi har brukt dr.Løvland i mange år. Vårt første besøk var i 1989. Mine barn bruker dr.Løvland som fastlege, selv nå når etter at de er blitt voksene. Dr.Løvland behandler sine pasienter med respekt, han tror på dem til det motsatte er bevist. Han lytter og han tar dem alvorlig. Han har ingen betenkligheter med å henvise videre til andre spesialiser og eller sykehus. Vi er svært fornøyde. Det eneste negative er at tilgjengeligheten til Legen/kontore er svekket, grunnet de har sluttet med at pasienten kan møte opp om morgene for behandling. Det er lang venteliste på timebestilling om det ikke er noe alvorlig. Men når det er sagt, er det noe alvorlig og du ringer kl 08:15 så får du rask behandling. Setter en stjerne mindre pga tilgjengeligheten.

Hyggelig og jordnær!

Lege: Nadim Latif Skrevet

Denne mannen kan hva han driver med, hyggelig er han også. Aldri har det hendt at jeg har følt meg ukomfortabel rundt han. Han er blid og engasjert i sitt arbeid, og alltid har hans råd hjulpet meg. Han er en god lytter med kjempe gode råd! Er meget fornøyd!

Meget godt fornøyd.

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

En flink lege som tar pasientene på alvor. Men, eg likte dårlig at en av sekretærene kom etter meg ned på senteret og forlangte betaling. Eg hadde vist trem mitt frikort og måtte vise det frem igjen. Valgte derfor en annen fastlege.

Nadir Latif

Lege: Nadim Latif Skrevet

Utrolig lege,alltid blid og setter seg inn i pasiientens problemer.Var veldig skeptisk da han skulle overta fra Dok.Moe.Han er for meg en fantastisk lege.Følger opp alt med prøver osv.Stoler 100prosent på han.Så kjære Latif fortsett sånn.Digger deg.

En god reservelege

Lege: Nadim Latif Skrevet

Jeg har ikke vært hos Latif så mange gangene, da det er den andre legen ved samme legekontor som er min primærlege. Men det har hendt at min primærlege ikke har vært tilgjengelig, og at jeg da har vært hos Latif. Jeg oppfatter ham som svært høflig, nesten i overkant ;-) Han tiltaler pasientene sine konskevent ved etternavn, noe som for meg personlig skaper litt avstand, men som jeg tror han mener som en høflig gest.

De få gangene jeg har vært hos ham, har han lyttet til meg og vært hyggelig og imøtekommende. Har fått den hjelpen jeg trenger. Han nevner gjerne sin egen familie, men igjen oppfatter jeg dette som et forsøk på å være personlig, og ikke som at han ikke bryr seg om meg som pasient.

Han er nok kanskje litt mer "effektiv" av seg, og har ikke den samme varme tilstedeværelsen som min primærlege, men jeg er ikke i tvil om at han kan faget sitt til fingerspissene, og dermed er en god lege.