Legegruppen Manglerud

Plogveien 6 0679 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Manglerud

En fantastisk omtenksom lege

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

Dr Løvland har vært min lege i 18 år. han tar seg alltid tid til å høre, forklarer nøye og er alltid "tilstede". Følger også opp, gjerne med en tlf osv. Flyttet fra Manglerud for 15 år siden, men tviholder på han :-)

Dårlig tid og ikke tid til å høre på deg

Lege: Nadim Latif Skrevet

Jeg er en en eldre dame og blir ofte møtt med "Hva hadde du ventet deg når du er så gammel?"Nårjeg nevner et problem så svarer han, at han selv har vondt eller at kona hans har akkurat det samme.
Svarer hele tiden at dette har jeg ikke tid til for jeg har så mange som venter.
Har dårlig tid pga for stor pasientgruppe. Er humørsyk, belærende Han bør se mer på pasienten enn i sin PC.

Fantastisk dyktig lege!

Lege: Nadim Latif Skrevet

Latif er den beste legen jeg noensinne har vært hos. Han har 100% oversikt, tar meg så utrolig på alvor og jeg føler han er ufattelig god til å lese meg som person. Han tar initiativ og er ganske effektiv / intensiv (men dette er absolutt ikke negativt ment), han får gjort mye på kort tid!! Hele min familie har byttet til Latif og alle er SÅ fornøyde.

Forbedringspotensial

Lege: Nadim Latif Skrevet

Latif vil nok være en grei kar, men har ofte dårlig tid pga for stor pasientgruppe. Er humørsyk, belærende og vet alltid best. Kan tidvis virke skremmende og mangler den viktige "du-jeg-kommunikasjonen" som er så viktig mellom pasient og lege. Å være "redd" for fastlegen sin, gjør at man bare går dit når det er helt nødvendig. Han bør se mer på pasienten enn i sin PC.

Uengasjert

Lege: Nadim Latif Skrevet

Han er mere opptatt av tlf og PC
Tåler ikke og bli sagt i mot
Jeg hadde med en 40 siders spesialisterklæring i fra en av Norges mest kvalifiserte
Nevrolog
Latif ville ikke lese det og sto på sitt