Legegruppen Manglerud

Plogveien 6 0679 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Manglerud

Kunne aldri tenke meg å bytte !!

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

Har hatt han siden 1988, er kjempe fornøyd og har valgt å ikke bytte selv om jeg for 10 år siden flytta 10 mil unna. Det sier vel alt, de siste 6 årne har jeg fast hatt time 1 gang i mnd. Han følger meg opp 110% Han lytter og støtter deg !!

Oppdatert og imøtekommende lege

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

Løvland har pasienten i fokus hele tiden. Han lytter og tar pasienten på alvor. Flink til å følge opp og sjekke opp. En gang jeg hadde betennelse på øyet dobbeltsjekket han med en spesiallist på Ullevål får å være sikker på at jeg fikk riktig behandling. Dette er en lege du kan stole på.

Bra lege!

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

Uansett hvor mange som satt utenfor å ventet, så hadde han tid å høre på meg.
Ærlig og positiv lege, som ofte kom med historier for at man ikke skulle føle seg så ille. Byttet pga flytting, men skulle gjerne hatt han igjen som lege. Tar pasienten seriøst.

Humørsyk

Lege: Nadim Latif Skrevet

Jeg kan ikke akkurat si at det er den beste legen jeg har hatt, men heldigvis er jeg ikke der så ofte. skal helst ikke motsi han for han er en hissigpropp, men er han i godt lynne er han alle tiders

stressa lege

Lege: Nadim Latif Skrevet

stressa, men flink lege. Har altfor mange pasienter, så jeg må vente veldig lenge på å få time. Har ofte dårlig tid opplever jeg.