Legegruppen Manglerud

Plogveien 6 0679 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Manglerud

Bra lege!

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

Uansett hvor mange som satt utenfor å ventet, så hadde han tid å høre på meg.
Ærlig og positiv lege, som ofte kom med historier for at man ikke skulle føle seg så ille. Byttet pga flytting, men skulle gjerne hatt han igjen som lege. Tar pasienten seriøst.

Humørsyk

Lege: Nadim Latif Skrevet

Jeg kan ikke akkurat si at det er den beste legen jeg har hatt, men heldigvis er jeg ikke der så ofte. skal helst ikke motsi han for han er en hissigpropp, men er han i godt lynne er han alle tiders

stressa lege

Lege: Nadim Latif Skrevet

stressa, men flink lege. Har altfor mange pasienter, så jeg må vente veldig lenge på å få time. Har ofte dårlig tid opplever jeg.

En av de beste legene jeg har hatt

Lege: Nadim Latif Skrevet

Nadim er en stødig pilar å komme til. Han utvister stor forståelse for uansett grunn. Jeg føler at han oppriktig tar meg på alvor, selv om kanskje jeg føler at det er "teit" eller "unødvendig". Det eneste som er litt dumt er at det er lang ventetid for å få vanlig time, hvis ikke må man komme på akutt-time, noe som ofte har veldig lang ventetid. De praktiserer ikke kølappsystemet, så ofte opplever jeg at folk "sniker", så det blir litt småkjegling om hvem som skal inn. Ikke så optimalt når man er i full jobb og studier. Men det er altså det eneste jeg har å utsette på selve legekontoret. Når man nå først kommer inn til Nadim er det bare velstand!

Flink, forståelsesfull og hjelpsom.

Lege: Nadim Latif Skrevet

Har ikke hatt andre fastleger så jeg har ingen å sammenlikne med.
MEN,de få gangene ( ca 3-5 ggr pr år inkl 2 barn) jeg trenger lege er det alltid mulig å komme inn samme dag. (8-10 er tider uten time) Selv om venterommet er fullt av ventede pasienter, bruker han den tiden som er nødvendig. Du får den hjelpen du trenger og blir lyttet til. Lett å få god kontakt og du blir sett.

Har litt ventetid hvis du bestiller time... men det har vel alle fastleger i Oslo.
VIlle bare skryte litt på en søndagsformiddag :-)