Tannlege Erlend Ribe

Festningsgaten 39 4611 Kristiansand S
Tannlege Erlend Ribe holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Tannlege Erlend Ribe

Meget bra !

Tannlege: Erlend Ribe Skrevet

Følte meg trygg og ivaretatt. Forklarte greit og klart hva som skjedde og skulle skje. Kjente ingen smerter. Anbefales på det varmeste

TANNLEGE - med blokkbokstaver

Tannlege: Erlend Ribe Skrevet

Veldig dyktig tannlege - Flink faglig og håndtverksmessig - Hyggelig i sin fremtoning og får deg til å føle seg trygg og ivaretatt i stolen! - Det samme gjelde det øvrig personalet - alle sammen en hyggelig gjeng ;-)

Fantastisk opplevelse!

Tannlege: Erlend Ribe Skrevet

Jeg har i mange år vært livredd for å gå til tannlege, men ikke nå lenger! Jeg ble anbefalt tannlege Erlend Ribe av en venn som deler min skrekk.
Tannlege Ribe informerer meg underveis og gjør meg trygg under inngrepet.
Jeg kan på det sterkeste anbefale tannlege Ribe.

Anbefales!

Tannlege: Ane Ribe Skrevet

Behagelig å prate med, bruker tid på pasienten og gjør nøye arbeid. Jeg får en opplevelse av en profesjonell tannlege som er dyktig i jobben sin.

Fantastisk opplegg

Tannlege: Erlend Ribe Skrevet

Gikk til Erlend på grunn av ei vond tann i underkjeven (hva ellers?). Hadde ikke bestilt time, så jeg forventa at jeg måtte vente et par dager. Neida, jeg kom inn med en gang, tok røntgenbilder og han fant fort ut hva som var problemet.
Iløpet av 5 min var visdomstanna ute og jeg kjente ingenting.
Han forklarte rolig hele tiden hva han gjorde, og det var veldig behagelig å behandles av han. Siden jeg har tannlegeskrekk er det alltid helt jæ*** å gå til tannlegen, men hos Erlend Ribe så gikk alt på skinner. Jeg har mye problemer med tennene, så en god tannlege er veldig viktig for meg.
Ga meg også en veldig fin rabatt siden jeg var student.
Uten tvil den beste tannlegen jeg har hatt iløpet av mine 26 år. Anbefales på det varmeste.