Oris Dental Kristiansand

Oris Dental Kristiansand holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Oris Dental Kristiansand

Anbefales!

Tannlege: Ane Ribe Skrevet

Behagelig å prate med, bruker tid på pasienten og gjør nøye arbeid. Jeg får en opplevelse av en profesjonell tannlege som er dyktig i jobben sin.

Fantastisk opplegg

Tannlege: Erlend Ribe Skrevet

Gikk til Erlend på grunn av ei vond tann i underkjeven (hva ellers?). Hadde ikke bestilt time, så jeg forventa at jeg måtte vente et par dager. Neida, jeg kom inn med en gang, tok røntgenbilder og han fant fort ut hva som var problemet.
Iløpet av 5 min var visdomstanna ute og jeg kjente ingenting.
Han forklarte rolig hele tiden hva han gjorde, og det var veldig behagelig å behandles av han. Siden jeg har tannlegeskrekk er det alltid helt jæ*** å gå til tannlegen, men hos Erlend Ribe så gikk alt på skinner. Jeg har mye problemer med tennene, så en god tannlege er veldig viktig for meg.
Ga meg også en veldig fin rabatt siden jeg var student.
Uten tvil den beste tannlegen jeg har hatt iløpet av mine 26 år. Anbefales på det varmeste.

Meget rolig, nøyaktig og hyggelig tannlege.

Tannlege: Erlend Ribe Skrevet

Jeg måtte besøke tannlegen etter en ulykke på arbeid. Jeg fikk kjapt en time, og ble mottatt på klinikken, som for øvrig ligger meget lett tilgjengelig midt i byen, av hyggelige og hjelpsomme assistenter. Klinikken var ren og pen, og utstyret så nytt og moderne ut. Undersøkelsen ble gjennomført rolig og grundig, og jeg gikk meget fornøyd hjem med en midlertidig løsning.

Den midlertidige løsningen er nå byttet ut med permanent løsning, og heller ikke denne gangen hadde jeg noe å utsette på tannlegen. Veldig hyggelig, rolig og nøyaktig tannlege, med gode og konkurransedyktige priser. Funnet ny fast tannlege.

Behagelig

Tannlege: Erlend Ribe Skrevet

En sympatisk rolig tannlege som jeg fikk tillit til fra første behandling. Svært nøye og har omsorg for pasienten. Anbefales på det varmeste.

Behagelig og dyktig

Tannlege: Ane Ribe Skrevet

Veldig imøtekommende og informerer hele tiden om hva hun gjør, uten at hun stiller spørsmål (som er umulig å svare på med alle remedier en har i munnen under undersøkelsen).
Behagelig og effektiv behandling, kjempe fornøyd!