Oris Dental Kristiansand

Oris Dental Kristiansand holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Oris Dental Kristiansand

Et team i verdensklasse.

Tannlege: Erlend Ribe Skrevet

Erlend Ribe er helt klart blitt min nye fast tannlege. Empatisk, tillitsfull og proffesjonell til fingertuppene samt et godt team rundt seg som tilsammen gjør at det ender med de beste resultater. Anbefales på det varmeste.

Dyktig, hyggelig og smilende!

Tannlege: Ane Ribe Skrevet

Ane Ribe er en meget dyktig, hyggelig og smilende tannlege! Flink til å få pasienten til å føle seg trygg og komfortabel samtidig som hun forklarer hva hun gjør underveis. Hun følger pasientene sine godt opp og bryr seg! Hun har også dyktige kolleger rundt seg! Anbefales på det varmeste!

Min nye tannlege

Tannlege: Erlend Ribe Skrevet

Erlend Ribe er blitt min nye tannlege etter mange år med frykt.

Jeg har tidligere måtte bruke "skole tannleger" pga refusjon via nav.
Jeg betaler heller en liten egenandel og får et mye bedre resultat.

Han er serviceinnstilt og resten av "gjengen" på kontoret er likeså.
Veldig opptatt av at jobben skal være godt utført, nøyaktig og så smertefritt som mulig.

Føler jeg blir behandlet som en kunde og ikke en pasient. Noe som burde være en selvfølge.

En tannlege som er flink, har behagelig væremåte og som gir tillit

Tannlege: Erlend Ribe Skrevet

Endelig har jeg funne "min" tannlege. Etter mange forskjellige tannleger har jeg nå falt til ro i tannlegestolen hos Erlend. Tannlegeskrekken er der fortsatt, men nå sover jeg natta før jeg skal i stolen. Tannlegen informerer på en grei måte, er grundig, men forsiktig og plutselig er jeg ferdig....

Høy standard

Tannlege: Erlend Ribe Skrevet

Har vært pasient hos Erlend i over 4 år, og er veldig fornøyd med hans nye klinikk og de ansatte der. Er nesten blitt ok å gå til tannlegen :) Får også mye bedre og mer informasjon enn hos mine tidligere tannleger. Alt i alt veldig fornøyd. Og kan anbefale en tur hit. Spesielt visst du er litt skeptisk til tannlegebesøk.