Stensparken Medisinske Senter

Thereses gate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stensparken Medisinske Senter

Dårlig inntrykk

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Fikk et dårlig inntrykk første gangen jeg hadde time hos han. Og det ble ikke noe bedre de få andre gangene jeg hadde time hos han. Jeg opplevde han som ikke lett å snakke med. Han avbryter meg når jeg forklarer noe han spør som han ikke liker svaret på av en eller annen grunn. Dette kunne jeg også se ganske tydelig utfra ansiksutrykket hans. Faglig sett syns jeg han var ok, og jeg fikk time ganske fort.

Topp erfaring

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Jeg har brukt denne legen i ca 3 år nå. Meget profesjonell, tilgjengelig, raske svar. Alt i alt meget godt fornøyd

Tar pasienter på alvor, samtidig som han har rom for humor

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Jeg har hatt ham som fastlege i ca 2 år og er meget fornøyd, får alltid time med en gang, han tar de nødvendige prøver hvis det trengs, og jeg føler han er faglig dyktig og kan jobben sin godt. Han har humor, er rett på sak og en type for seg selv. Den beste fastlegen jeg har hatt.

Alle tiders

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Interessert, hører etter, stiller gode spørsmål, svarer på mine, tar seg tid, men ikke til stort utenfor det saklige. Har vært hos Helberg fra før fastlegeordningen og har fullstendig tillit til han. Hvis det er noe alvorlig så får jeg komme til nesten med en gang. En fordel med to andre leger som kan kosulteres hvis Helberg er borte. Disse har også en positiv innstilling og har selvfølgelig adgang til min sykdomshistorie.

Bra fastlege !

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Bra,oppmerksom og litt alternativ fastlege om enn litt rotete iblant.
Servicen i resepsjonen har blitt meget bra og SMS-bestilling
av time og resepter fungerer supert.