Tøyen legekontor

Åkebergveien 32A 0650 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tøyen legekontor

Upålitlig og upersonlig

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Bestilte time på nett. Møtte opp på legekontoret, men da ringte de på telefonen og sa at timen var på nett.
Dette var helt tydelig i beskrivelsen på bestillingen at ikke var en sak som var mulig å ta over nett.
De velger altså å ta en "ikke på nett"-sak over nett. Og ved å si ifra 10 minutter før timen.
Så, om du har jobb du må ta fri fra eller andre aktiviteter du må ta fri fra på dagtid, anbefales ikke denne legen.
Om du aldri går til legen anbefales denne legen. Da er det bedre plass hos de gode legene til oss andre.

Tidligere har det vært minimalt med oppfølging eller hjelp.
Lite behjelpelig med psykisk helse. Lite forståelse.

Veldig trygg og kunnskap rik lege å komme til.

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Har hatt Dr.zaidi i flere år nå, etter at min gamle fastlege gikk av med pensjon. Makan til kunnskapsrik og empatisk lege skal man lete lenge etter. Jeg har fått utrolig god hjelp fra Dr.zaidi. Han har hjulpet meg gjennom en uføre sak,og flere ting. Han har vært med meg hele tiden. Rask til å henvise og ringer når han har fått prøvesvar. Har bare positive ting å si om Dr.zaidi. Anbefaler han på det varmeste.

Uoppmerksom og opptatt

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Jeg opplever legen som opptatt og uinteressert, han får ikke med seg beskjeder som er gitt flere ganger, svarer ufullstendig på henvendelser og viser liten forståelse for sykdommen jeg har.

Trykt

Snill og oppdatert lege
Jeg har hatt denne legen over noe tid. Er svært fornøyd med legen, han har fulgt meg opp veldig nøye, og fått meg til å ha en smertefri hverdag. Utrolig kunnskapsrik.
Dette er en oppdatert legekontor, de svarer meget rask på elektroniske forespørsler.
Han kan jeg anbefale på det sterkeste!

Ikke å anbefale

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Har vært innom her rundt 10 ganger og nå skifter jeg. Har fra start følt at det var om å gjort å få meg raskest mulig ut. Opplevd flere ganger at timen er 30 min forsinket eller blir avlyst uten å gi beskjed.
Føler at plagene mine bagatelliseres og at det er like greit å bare dra. Har sikkert altfor mye å gjøre osv, men dette er ikke bra nok fra en fastlege. Skjønner ikke hvor alle disse positive anmeldelsene kommer fra, var derfor jeg valgte denne legen.
Har hatt en dårlig opplevelse her og vil ikke anbefale videre.