Atrium Legesenter

Telefonnummer22 44 24 2022 44 24 ...
Eckersbergsgate 30 0260 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Atrium Legesenter

Forener kinesisk og vestlig medisin med stor dyktighet

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Med medisinsk utdannelse både fra Kina og Norge bruker Ben Li sine omfattende fagkunnskaper til å kombinere elementer fra to medisinske tradisjoner som i utgangspunktet er ulike, men som i mange sammenhenger viser seg å utfylle og støtte opp om hverandre - til beste for pasientenes helsetilstand. Denne erfaringsbakgrunnen gir Ben Li en helt særegen innsikt og kompetanse i å stille relevante diagnoser og gi behandling i samsvar med den enkelte pasients behov. Han viser stort engasjement og evne til å observere og fange opp symptomer som andre lett kan overse, og som er vesentlig for den videre behandlingen.
Som pasient hos Ben Li føler jeg meg svært godt ivaretatt, både profesjonelt og menneskelig. Hans naturlige omgangstone og vennlighet gjør det lett å samtale med han, og hans humoristiske sans gjør at min siste rest av "legeskrekk" forsvinner...
Det er betryggende å ha Ben Li som fastlege!

God kunnskap og holdning, behjelpelig og profesjonell

- Kan skape en god dialog, pasient - lege
- Har god kunnskap som leger og har en god "klinisk øye".
- Er profesjonell
Hjelper pasient etter behov.

ser ikke opp fra pcen

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Han sitter og skriver på pc hele tiden og klare ikke å la merke at det er faktisk et menneske som sitter foran ham. Jeg syns det var helt forferdelig. Jeg har prøvd flere ganger men det er aldri bedre. Jeg måtte bytte til en annen fastlege.

En veldig dyktig lege

Lege: Ben Li Zhang Skrevet

Ben Li Zhang har vært min fastlege i mange år. Jeg kan ikke få fullrost nok hans faglige dyktighet, både til å behandle og stille diagnose. Selv har jeg vært plaget av artrose i ledd og søvnløshet som jeg har fått god hjelp for, og jeg er per i dag ikke plaget av dette. Jeg vil også nevne at min mor var svært plaget av betennelse i huden og var innlagt på Rikshospitalet (som det het den gangen) uten at de klarte å finne ut av hva som feilte henne. Jeg bestemte meg da for å ta henne med til dr. Zhang . Han forsto hva årsaken til sykdommem var og behandlet henne for det. Da hun senere kom tilbake til sykehuset , forsto de ikke hva som hadde skjedd. Dessverre var de lite interessert i å høre på hva slags behandling hun hadde fått hos dr. Ben Li Zhang.
Et lite minus kan være at han har vært litt uryddig med tidene. Det synes jeg imidlertid at han i det siste har forbedret seg veldig på. Og når jeg vet at jeg får så god medisinsk hjelp, er det til å leve med. Anbefales!!

Imøtekommende og tillitsvekkende

Lege: Mohammad Zaheer Abbas Skrevet

Opplevelsen av det første møtet med den nye fastlegen min var meget positiv; personlig og faglig