Gleng Legesenter DA

St.Marie gate 71 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Gleng Legesenter DA

Imøtekommende og lytter

Lege: Ruth Ingjerd Lindeland Flodin Skrevet

Helt suveren lege. Rolig, lyttende og vennlig.
Har hatt ho i 20 år til meg og 3 av barna mine.
Hjulpet oss masse.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Mayada Faris Ali Skrevet

verdens beste fastlege <3 Hun er alltid blid selvom hun er travel innimellom....tar seg tid til og lytte..har aldri dårlig tid inne hos henne....føler meg veldig trygg på henne..er det noe sender hun meg videre til utredning...kunne ikke fått en berde lege da jeg begynte hos henne for 8 år siden <3

Tror ikke på pasient

Lege: Ruth Ingjerd Lindeland Flodin Skrevet

Har hatt Ruth som fastlege i flere år. Hun er høflig og tar seg stort sett den tiden som trengs ved legebesøk.
Før jeg faktisk hadde et ordentlig helseproblem var hun en god fastlege. Men når jeg faktisk trengte hjelp med mitt helseproblem følte jeg meg veldig dårlig prioritert, og at hun ikke trodde på det jeg sa.
Fører opp behandling som jeg har fått før som er unødvendig, og gjør ikke de nødvendige tingene for at det skal bli framgang i saken.

Flink og fornuftig

Lege: Mayada Faris Ali Skrevet

Blid og tillitsskapende lege som ser deg i øya når du snakker, og ikke inn i skjermen. Virker faglig sterk og har et fornuftig forhold til medisinering og behandling. Stort sett ganske presis på tiden. Kort ventetid på time. Hyggelige og hjelpsomme helsesekretærer. Anbefales!

Lite ivaretatt

Lege: Faris Abbas Skrevet

Legen er lite blid, føler meg ikke velkommen. Og han har ikke satt seg inn i sykdommen min, får mange rare spørsmål. Også med hensyn til medisinene.