Slependen Legesenter AS

Slependveien 48 1341 Slependen

Siste vurderinger av behandlere ved Slependen Legesenter AS

Utrolig dyktig!

Lege: Rubab Shah Skrevet

Rubab er en av de beste legene vi har hatt.
Hun lytter til pasienten, er veldig engasjert og henviser gjerne hvis det trengs.
Dessverre måtte min familie og jeg flytte og bytte fastlegen. Vi kommer til å huske Rubab og den gode jobben hun gjorde for å hjelpe oss. Vi anbefaler henne på det sterkeste.

Anbefales ikke

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Ikke god til å lytte til pasienten og tar ikke helseproblemene på alvor. Bør være mer empatisk og imøtekommende. Bastant og tidvis nedlatende. Anbefales ikke. Alltid forsinket.

Godt fornøyd

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Enkelt og raskt å få time. Setter seg inn i min journal og situasjon før møte. Presenterer utvikling i mine laborietoriedata. Sier direkte hva jeg bør gjøre både forebyggende og sykdomsmessig. Henviser raskt hvis det er noe hun er usikker på

Trygg, kunnskapsrik og helhetlig tilnærming

Lege: Rubab Shah Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Rubab Shah som fastlege. Hun går etter hva som er det faktiske problemet/årsaken, og ser bak symptomene. Hun fremstår som veldig faglig dyktig, oppdatert og kunnskapsrik, hun er trygg og genuint interessert i å hjelpe. Hun har en imponerende helhetlig tilnærming.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Kathrine Gjertsen Skrevet

Hun er normal presis og setter meg som person og pasient i sentrum. Er dyktig. Tar seg god tid og spør til slutt: «er det noe mer du lurer på? Jeg er alltid i godt humør når jeg går ut av kontoret