Torget Legesenter Sarpsborg AS

St. Marie gate 96/98 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Torget Legesenter Sarpsborg AS

Anbefaler ikke

Lege: Hamza Mujaddidi Skrevet

Mangel på sosiale ferdigheter og innblikk når man sliter psykisk. stiller spørsmål som ikke har noe med saken og gjøre. måtte gå privat fikk den hjelpen jeg trengte med en gang.

Effektiv og hjelpsom

Lege: Hamza Mujaddidi Skrevet

Jeg har vært hos Hamza flere ganger for smerter. Det er deilig å kunne gå til en lege som får ting gjort. Han er effektiv, til tider litt brå, men det er deilig å kunne gå til en lege som gir de henvisningene og reseptene man trenger.

Trygg og rolig

Lege: Nino Reis Dokke Skrevet

Han er en trygg, hyggelig og tillitsfull lege som tar seg god tid og er flink til å følge opp. Som andre også har nevnt har jeg ikke like god erfaring med de som jobber på kontoret, der kan man lett føle seg litt dum og som en byrde.

Kunnskapsrik, trygg og herlig

Lege: Nino Reis Dokke Skrevet

Lett å åpne seg for han, da han lytter og stiller viktige spørsmål. Føler seg ivaretatt og sett, og får den hjelpen man trenger.

Følger utrolig godt opp

Lege: Sana Elahi Skrevet

Sana Elahi er en veldig god lege. Jeg har hatt mange leger opp igjennom mitt 80 årige liv. Men Sana Elahi har tatt mine sykdommer på det største alvor, og er ikke sen med å sende meg videre. Noe som har hatt stor betydning i mitt liv.