Legene Dahle og Bergquist

Hundskinnveien 96 1711 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Dahle og Bergquist

Dahle

Lege: Kaare Yngvar Dahle Skrevet

Fantastisk lege, alltid tid og interesse for det lille ekstra! Punktlig, men allikevel romslig med tid til den enkelte. Enkel å få kontakt med, og blir alltid tatt imot med et smil.

Den aller beste legen!!

Lege: Kaare Yngvar Dahle Skrevet

Yngvar Dahle er en FANTASTISK lege!!

Han er faglig dyktig, forståelsesfull og empatisk, ikke dømmende - selv om du tar opp kontroversielle ting med ham.

Han er rett og slett en lege som vi skulle hatt flere av!! :) En SUPER lege!!

Utrolig dyktig lege

Lege: Jan Reidar Bærug Hansen Skrevet

Legen er utrolig dyktig, lytter til pasienten og tar tak i problemet øyeblikkelig. Han tar seg god tid og er veldig lett å kommunisere med. Min mann og jeg er veldig glade og takknemlige for at vi er så heldige å ha ham som fastlege!

Passer ikke å snakke til barn

Lege: Leif Tomas Bergquist Skrevet

Sønnen vår på 9 år kom inn med mulig brudd i beinet, og han var redd og hadde veldig vondt. Legen snakket ikke til han, men over hodet hans, fortalte ikke hva han skulle gjøre, beroliget han ikke, men virket irritert på han fordi han gråt og dette senset sønnen vår. Vi ble sendt videre til røntgen og sønnen vår sa at den legen var skummel og jeg skjønte ikke hva han pratet om :(

Lang ventetid og lett for å ville se det ann...

Lege: Leif Tomas Bergquist Skrevet

Som oftest når jeg har hatt time hos denne legen, så har jeg måttet vente i rundt en time på å komme inn... I tillegg så opplevde jeg at han ikke tok mine diagnoser på alvor. Han var ikke så flink til å engasjere seg, ville for det meste "se det ann"... Har byttet til en annen fastlege nå, som jeg er super fornøyd med

Positivt: Når du ringer om morgenen, så får du time samme dag. Kontor/resepsjonspersonalet er supre mennesker! :D