Legene Dahle og Bergquist

Hundskinnveien 96 1711 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Dahle og Bergquist

Takknemlig, topp behandling!

Lege: Jan Reidar Bærug Hansen Skrevet

Jeg har slitt i mange år med ting som han fikset på få sekunder uten at det var noe krangel om det, bare forståelse. Utrolig trygg og god lege som yter sitt beste vær gang jeg har hatt time hos han. Utrolig takknemlig for dette mennesket.

Grei på det fysiske, veldig dårlig på psykisk helse.

Lege: Leif Tomas Bergquist Skrevet

Har hatt Bergquist i mange år, og jeg vil vel si han er OK når det gjelder fysiske plager (i allefall de jeg har hatt).

Psykisk helse kan han ikke. Du blir som oftest bare henvist til Lavterskel. Som regel er ikke det bra nok.
Han vil ikke høre, og han vil ikke endre sin mening om noe samme hva jeg sier til han. Hvis depresjon, angst, og visse andre lidelser hadde vært like synlige som et brukket bein hadde han antakeligvis ignorert det likevel. Hjelper ikke å si at du har depresjon eller noe lignende. Et eneste smil fra deg betyr jo tydeligvis at du ikke har depresjon i det heletatt, og at du har det fint.

Nekta også å hjelpe meg med en viktig sak selv når andre (f.eks. NAV) var involvert og spørte gang på gang hvorfor han ikke vil hjelpe meg.

Anbefaler virkelig ikke denne legen. Styr unna...

Usedvanlig fornuftig og oppegående

Lege: Jan Reidar Bærug Hansen Skrevet

Usedvanlig fornuftig og oppegående lege. Opplevde å bli tatt helt seriøs, lyttet til, og fikk den hjelpen jeg trengte.

Dette er en rolig lege som tar seg god nok tid til hver pasient og ikke virker stresset. Han får til en fin blanding av beroligende småprat og å gå igjennom hva du trenger hjelp med. Det eneste jeg kunne ønsket var at han presenterte seg med navn ved første time.

Sjelden har jeg vært hos en så god lege.

Dyktig og trygg

Lege: Leif Tomas Bergquist Skrevet

Hele familien bruker Dr.Bergquist. Har alltid blitt møtt på en god måte. Han er forståelsesfull, og sender deg videre til utredning, røntgen etc om han er usikker. Han fremsto litt sjenert i starten, men det gikk seg til. Mannen har humor og er rett og slett hyggelig.
Må også nevne at dyktighet og snarrådig reddet han livet på min sønn

Helt super

Lege: Kaare Yngvar Dahle Skrevet

Kunnskapsrik, føler meg alltid trygg og tatt på alvor. Føler meg alltid godt ivaretatt! Rask til å svare!! Absolutt den beste