Råde Legesenter

Torsvei 1 1640 Råde

Siste vurderinger av behandlere ved Råde Legesenter

Verdens beste lege

Lege: Jasmina Besirevic Skrevet

Hatt henne siden jeg var liten, og hun er verdens beste og har aldri tenkt til å bytte lege selvom jeg flyttet til sarpsborg for 2 år siden. Hun bryr seg og tar seg god tid. Og er veldig omtenksomfull. Kunne ikke hatt bedre tillit til fastlegen min enn det jeg har nå. Virkelig super

vurdering

Alt er bra hos Råde legesenter , Jasmina Besirevic lege
jeg er veldig fornøyd med behandling ,respekt og har ikke noe å klage på.Supert!

Verdens beste

Lege: Jasmina Besirevic Skrevet

Jasmina er verdens beste fastlege som følger opp pasientene sine om det gjelder sykdom, svangerskap eller annet. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt og at hun faktisk HØRER på meg når hun spør hvordan jeg har det. Oppriktig interessert i velbefinnende hos sine pasienter. Jeg føler meg alltid trygg og når jeg først har en legetime, føler jeg ikke at jeg drar til legen forgjeves. Jeg får alltid hjelpen jeg er i behov for og trenger.
Hun har også fulgt mine barn og jeg har enormt respekt for henne som lege og person.

Flink og imøtekommende lege

Lege: Jasmina Besirevic Skrevet

Tar seg tid til meg som pasient, hun er rask og dyktig med papirarbeid. Hun er en slik lege som man får raskt tillit til.

svært god lege

Lege: Jasmina Besirevic Skrevet

Hun lytter til pasientene. Hun er ajour med papirarbeidet.hun ringer deg med svar på prøver hvis noe er galt eller i faresonon.