Aurskog Legekontor

Senterveien 9-15 1930 Aurskog

Siste vurderinger av behandlere ved Aurskog Legekontor

Flink lege

Lege: Tariq Imtiaz Ahmad Skrevet

Super fornøyd med legen min. Han er en kjempe dyktig lege. Veldig fornøyd med at jeg fikk han som lege. Tar seg god tid og vet hva han driver med :-) anbefales!!

Upålitelig og alt for travel

Lege: Christian Mayer Skrevet

Ventetid på å komme inn etter avtalt tid er gjerne 2-3 timer, selv om du har time tidlig på morgen. Uforståelig at det går an å alltid være så forsinket. Har flere ganger ikke fulgt opp henvisninger som avtalt og tar ikke kontakt når resultater foreligger. Arrogant når det stilles spørsmål.

Hyggelig og kompetanse rik

Lege: Mohammad Farooq Iqbal Skrevet

Iqbal har vært min fastlege siden 2019 til 2022. Bytter til en fastlege på mitt bosted utenfor kommunen.
I den tiden jeg Iqbal har vært min fastlege har han alltid vært tilgjengelig på kort tid. Alltid vært hyggelig og behjelpelig. Opplever at han stiller opp og gir gode råd

Takker for god oppfølging

Reflektert og fattet

Lege: Gunnar Johan Nyborg Eid Skrevet

Rolig og behagelig, tar åpenbart pasientene på alvor og tenker en tanke bredere enn de mest åpenbare svarene. Veldig behagelig å være på konsultasjon, du føler deg ivaretatt og respektert. Lite forsinkelser og tydelig interessert i jobben sin.

Kunnskapsrik

Lege: Tariq Imtiaz Ahmad Skrevet

Han er dyktig og flink til å lytte. Han er flink til å henvise til spesialister. Han er forståelsesfull og sympatisk, og tar seg tid til pasienten.