Lande Legesenter

Villaveien 7 1710 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Lande Legesenter

Han er meget bra .og er nøye på ting

Lege: Jørn Dahlstrøm Skrevet

Må bare si at jeg er meget fornøyd med legen min .Han tar ting på alvor. sjekker opp. nøye med å ta prøver -gir gode råd osv

Aldri opplevd så dårlig lege før

Lege: Jørn Dahlstrøm Skrevet

Virker så stresset at det gjør også meg stresset. Viser null respekt til meg og sønnen min som lider downs syndrom og ser på datamaskinen under hele konsulasjonen og følger svært lite med på hva jeg sier. Avbrøt meg ca 10 ganger iløpet av en time jeg snakket.

alltid lang ventetid

Lege: Jørn Dahlstrøm Skrevet

Flink lege rent medisinsk, men svært dårlig på tid. Helt vanlig med 30-45 minutter ventetid til timen uansett når på dagen timen er

Flink lege

Lege: Jørn Dahlstrøm Skrevet

Jeg har inntrykk av at han vet hva han driver med, og han virker sikker i diagnostikken. Man kan få time relativt raskt, men det blir ofte lenge å sitte på venterommet.. Han er hyggelig, noe som ikke alltid er tilfellet for sekretærene.. Ei heller for han som er vikar når han er på ferie.

Veldig bra😄

Lege: Jørn Dahlstrøm Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med legen,han tar seg alltid til og lytter,har hatt et par episoder de siste årene hvor jeg har vært frustrert over at man ikke har funnet ut hva som feiler meg, men han gir seg ikke før det har blitt utredet skikkelig.