Lande Legesenter

Villaveien 7 1710 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Lande Legesenter

En dårlig opplevelse.

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Fikk tildelt Babak som fastlege etter min fastlege gjennom 32 måtte gi seg. Ved første møte så forsto jeg raskt at han ikke hadde åpnet mappen om min helsetilstand. I stedet så ba han meg fortelle om den og med et kompleks langvarig sykdomsbilde så er det vanskelig å få med alt av detaljer i løpet av 10 minutter. Dette syntes jeg var meget unødvendig når han sitter med fasiten foran seg.Jeg følte også at jeg snakket for døve ører og at det var et tydelig språk relatert kommunikasjons problem.Etter 3 besøk følte jeg at det var liten forståelse og interesse for min helse ,så jeg måtte finne meg en ny fastlege som jeg har hatt i ca.2 år. Min nye fastlege hadde brukt tid til sette seg inn i min helse situasjon i forkant av den første konsultasjon og det skaper større tillit for meg som pasient...

Den beste lege jeg har hatt

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Jeg har aldri vært mer fornøyd med en lege , og ikke bare som fastlege men lege generelt , som jeg er med han. Han faglig dyktig, har fått veldig god oppfølging . Anbefale han på det sterkeste.

Anbefales ikke!

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Er sympatisk,men avgjörelser som ble tatt er jeg IKKE enig i! Har veldig mange års erfaring som sykepleier og dette var ikke bra!
kommunikasjonssvikt,og kulturforskjell kan man kanskje skylde på.
Er preget av stress,og sa ved flere anledninger at jeg ikke skulle komme til han (han vikarierte for min fastlege) Tok alltfor raske beslutninger!
Virker ellers som en bra mann,sympatisk og godt humör. Men jeg trenger faglig dyktighet og vurdering..

Dyktig, men noe stresset

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Faglig dyktig (spesialist i indremedisin). Punktlig, sjelden forsinket. Stresset på tid: Føler ofte at han ikke har nok tid til meg, og at konsultasjonen blir lite helhetlig.

Stresset

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Lytter ikke, alltid stresset og utrolig dårlig tid.