Lande Legesenter

Villaveien 7 1710 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Lande Legesenter

Meget flink lege

Lege: Usman Arshad Skrevet

Jeg er så glad at jeg endelig har funnet en lege som tar meg seriøst. Lytter og prøver sitt beste for å hjelpe. Litt lang vente tid, men sånn er det hos de fleste legene. Legen jeg hadde før han, var kort vente tid, men han prøvde bare å bli ferdig så fort som mulig og lyttet ikke på meg. Sånn er ikke Usman. Det er verdt ventingen😊

Meget kunnskapsrik og lytter veldig bra til meg.

Lege: Usman Arshad Skrevet

Veldig forståelsesfull, imøtekommende og dyktig lege. Kort ventetid, og alltid tilgjengelig. Anbefales på det sterkeste.

Trygg og kunskap

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Dyktig, omsorgsfull, rask , presis og hyggelig betjening😁Anbefales👍 Jeg som pasient føler meg alltid ivaretatt! Han liker jobben sin

🤩

Lege: Usman Arshad Skrevet

25 år gammel og har hatt lit kne skader og andre skade som skjer når man er ung og sprekk !
Som ikke har blitt fulgt opp av minne tidligere leger som har gitt meg noe plager nå som jobber og står og jobber 8 timer daglig og studere vedsiden av .

Etter at jeg bytta legen til Usman og talte om ubehagelighetene jeg hadde i hofte og knekt og ble henvist til riktige løsninger som har gjort hverdagen min mye bedre.

Synes flere fastleger hører på pasientene enn og bare si ja ta en Paracet og slapp av hjemme.

Føler meg ikke ivaretatt eller trodd

Lege: Usman Arshad Skrevet

Har vært hos Usman 3 ganger, grunnet mine kroniske sykdommer. Følte jeg ikke ble trodd og han virket sur under alle timene. Ser mest i skjermen og virker svært hoven.

Et par uprofesjonelle kommentarer, som jeg ikke hadde forventet av min fastlege. Har nå byttet og jeg kan dessverre ikke anbefale denne legen til andre. Ps: lang ventetid for å komme inn til timen. Sist satt jeg i 50 min før det var min tur, ikke greit!