Lege Odd Erik Dolva

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Lege Odd Erik Dolva

Tryggheten min

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Veldig sympatisk, lyttende. Forklarer, spør og har øyekontakt. Opplever ham som svært kunnskapsrik, grundig og samvittighetsfull. Bra mann!

Grei nok

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

som fastlege grei nok men bærer preg av 1800 kunder på lista si og dessverre treg /unlatende med henvisninger men en god lytter.Sekretæren bak luka vil jeg helst ikke uttale meg om da det oser negativitet og spør og graver hva som feiler deg noe som er legen sin oppgave, men det sier jo litt hvorfor så mange ønsker han som fastlege med 0 ledige plasser.

Den beste legen i Halden

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Jeg har hatt Dolva i over 20 år. Han er dyktig i faget, og jeg har alltid fått timer raskt. Det er ofte jeg må ha blitt behandlet for noe mer alvorlig enn influensa, og da har han alltid truffet riktig på medisiner og har god oppfølging etter timene. Opplever at han heller vil hjelpe deg å bli frisk, enn å bare skrive ut noen piller og gå videre til neste pasient. Raskt svar på blodprøver og bilder. Det har vært tilfeller hvor jeg måtte inn til han akutt, og det har aldri vært noe problem. Jeg ser flere irriterer seg over kontordamen- hvorfor skal det trekke ned på legen? Er jo han du skal prate med, ikke furta bak vinduet?

Konklusjon: Veldig bra, ikke rart at han aldri har ledige plasser ;)

En god fastlege

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Lett å få time. Føler at jeg blir behandlet seriøst. Trygt med en lege som har fulgt meg gjennom mange år, faktisk fra før vi fikk fastlegeordningen.

Ikke fornøyd, styr unna.

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Legesekretæren er sur og kantete.

Legen tar ikke pasienten på alvor, sender svært sjelden videre og er pilledoktor nr.1
Legen virker sliten og oppgitt, 1800 pasienter krever vel sitt.

Har byttet lege, kan ikke bli værre.
Skjerpings Dolva, eller gi deg som lege...Er mennesker du har med å gjøre.