Lege Odd Erik Dolva

Dyrendalsveien 13C 1778 Halden

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Lege Odd Erik Dolva

Lege som tar deg på alvår

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Har hatt Dolva i flere år og kun vært hos legen når jeg faktisk har vært syk. De gangene det har vært nødvendig er prøver blitt tatt å jeg har fått raskt svar tilbake.

Kan på det sterkeste anbefale denne legen

Ser det er mange kommentarer på sekretæren, men det er legen jeg er der for å besøke de gangene jeg er der.

BRA LEGE,

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Vi har Dolva hele fam og er veldig fornøyde .Sender videre til behandling . Raskt svar på prøver.Kommer raskt inn ved akutte tilfeller. Bra lege

Ok når det gjelder forkjølelse ol..

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Han er en helt grei lege når det gjelder forkjølelse ol. men kommer du med andre ting, som er mer vanskelige å finne ut er han ikke ok. Han bruker ikke mye tid på deg, er de få prøvene han har tatt bra, mener han at han ikke kan hjelpe deg, du får gå til noen andre. For min del har dette resultert i volvat så lenge for hjelp, inntil jeg fikk byttet. Du får fort time hos han, men lang ventetid på venterom. Telefonvakta hans er sur og grinete. Ønsker du en lege som ser deg, og ønsker å hjelpe deg, IKKE VELG HAN!!

Skuffet ofte

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Lege sekretæren er ikke hyggelig hele tatt, oppfører seg som lege, og bestemmer det meste, høres veldig nebbete ut . Hun kommenterer på det meste.Jeg har hatt Dolva over 20 år, men jeg ser at både svekket behandling , og lite hensyn fører til at jeg må bytte fastlegen min.

Skuffet

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Lite imøtekommende sekretær. Dolva skulle være vikar for min faste lege, og jeg trengte en legetime. Jeg ble møtt med avvisende holdning og det føltes som jeg var til bry med min henvendelse. Vil holde meg unna dette legekontoret.