Fet Legesenter

Telefonnummer63 88 78 2063 88 78 ...
Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund

Siste vurderinger av behandlere ved Fet Legesenter

Tillit

Lege: Hans Petter Randen Skrevet

Blir møtt med respekt og omsorg, støttende. Bruker nok tid på konsultasjonene. Han tenker helhet, og er ikke dømmende.

En meget flink og sympatisk lege.

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Uzzaman tar seg alltid god tid, og var i en vanskelig tid for meg med angst og stress til stor hjelp. Han hjalp meg ved å bruke kognitiv terapi, og jeg kom av den grunn kjapt tilbake i arbeid. Når jeg i dag enkelte ganger kan være litt stressa tenker jeg alltid på det Uzzaman sa og da går stresset over. Den klart beste legen jeg har vært hos. Han er også fastlegen til kona mi og barna mine, og alle er strålende fornøyd.

Veldig hyggelig og dyktig lege

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Min fast lege nesten i 5 år og beste. Hjelper max mulig.
Lytte til min vurdering av sykdom,skriver resepter, gir gode råd og veiledning, snill og blind bestandig.

Engasjert Lege

Lege: Hans Petter Randen Skrevet

Hyggelig og blid lege som har pasienten i fokus! Grundig og nøye i sin diagnostisering! Henviser gjerne videre til spesialist hvis han ikke umiddelbart er sikker i sin sak! Trygg og behagelig med gode kommunikasjonsevner ovenfor både voksne og barn! Dessverre alltid kø på telefon og tidvis vanskelig å få time raskt!

Effektiv, empatisk og ikke minst, særdeles dyktig lege!

Lege: Asad Uzzaman Skrevet

Jeg har hatt en del forskjellige fastleger oppover og denne legen her er en av de beste allmennpraktikere jeg har vært borti. Empatisk og dyktig lege som man ikke kan gjøre annet enn å si godt om. Har vært min fastlege over flere år og jeg finner han som lyttende og løsningsorientert når jeg må gjennomføre møte med ham.
Uzzaman er også fastlege for mine barn og i forbindelse med alvorlig sykdom hos min datter med derpåfølgende hyppig frekvens på legebesøk har han vist seg å følge opp på en fortreffelig måte, både i forhold da til kontakt inn mot spesialisthelsetjenesten så vel som i forhold til oppfølgingsmøter inn mot kommunen.