Bygdelegene DA

Rådhusveien 4 1890 Rakkestad

Siste vurderinger av behandlere ved Bygdelegene DA

Styr unna!

Lege: Liliia Spirina Skrevet

Vært pasient på legekontoret i all tid. Fikk lillia etter vikarer på kontoret. Virket ved første møte forståelses full og satte opp ny time for å bli kjent. Neste møte gikk også greit men hun hadde glemt hva vi snakket om første møte og måtte gjenta meg. Møte 3 hadde hun bakgrunnskjkekket meg på sosiale medier og følte jeg sto i ett avhør. Hun satte nå ikke opp ny time på tross av at vi ikke har løst problemet jeg kom med. Ny Time 4 måneder senere møter jeg en arrogant lege som ikke svarer meg og bare titter på meg under timen. HiN kommer ikke med råd. Jeg får ikke hjelpen jeg trenger å ender med å knekke helt helt etter sist time. Aldri møtt en så arrogant lege. Hun anbefaler meg da å bytte lege noe jeg absolutt skal gjøre. Dårlig oppfølging
Dårlig språk
Lite satt inn i nav systemet
Ikke noe for de med usynlige sykdommer som Me / cfs etc. henviser ikke videre før du maser. Lite empatisk lege som man må ha med seg noen til timen for å bli hørt.
bygde legene har dessverre tapt seg mye

Klok og tillitsvekkende

Lege: Oddvar Ekeberg Skrevet

Ekeberg har vært til uvurderlig hjelp for oss som familie. Vi har hatt utfordringer/sykdom for oss som foreldre, og på barna. I sum har Ekeberg betydd veldig mye i prosesser vi har vært igjennom.
Vi er nå i en god livssituasjon, og vi er takknemlige for hjelpen vi har fått underveis.

Kompetent, forståelsesfull og god til å kommunisere.

Lege: Liliia Spirina Skrevet

Jeg opplever at jeg blir tatt på alvor, hun stiller de rette spørsmålene og tar seg tid til å lytte. Videre har hun god kompetanse og innsikt hva gjelder min diagnose. Hun er oppriktig interessert og at hun har satt seg inn i epikrisen er helt tydelig. Jeg følges også opp av spesialisthelsetjenesten, noe hun forholder seg til. Dessuten er hun tydelig og effektiv, og jeg får dermed mye ut av konsultasjonene til tross for kort tid. Alt i alt er jeg trygg som pasient.

Trygg, lyttende,kunnskapsrik og særdeles ivaretagende.

Lege: Thomas Alexander Thorvaldsen Skrevet

En trygg, kunnskapsrik som ser hele pasienten. Er utrolig god til å lytte, og sammen med pasienten ser muligheter. Han har et lunt og godt vesen som gjør pasienten komfortabel i legebesøket.. En lege som kan anbefales på det varmeste. Han er oppriktig engasjert i deg som pasient. Han ser muligheter der andre har sett problemer..Han er effektiv i forhold til henvisninger og følger opp prøvesvar og henvisninger. Han holder avtaler som f.eks ved å ringe tilbake, da som oftest når han er ferdig med dagens pasienter. også all honnør til damene på kontoret som sammen med legen bidrar til at pasienten på alle måter blir godt ivaretatt..

Fantastisk fastlege

Lege: Thomas Alexander Thorvaldsen Skrevet

Får alltid god hjelp av Thomas. Han er virkelig en dyktig lege, og er det noe han er usikker på så sjekker han det opp med andre, gjerne spesialhelsetjenesten, for å være helt sikker.

Anbefales på det sterkeste.