Bygdelegene DA

Rådhusveien 4 1890 Rakkestad

Siste vurderinger av behandlere ved Bygdelegene DA

Super lege.

Lege: Anne Merete Thorsen Skrevet

Denne legen er slik vi ønsker at en lege skal være. Jeg har hatt henne fra hun begynte i bygda. Hun er flink, lyttende, engasjert, positiv, har godt humør, er genuint engasjert i pasienten og jobben sin. Flere superlativer kunne nevnes. Kan ikke huske å ha hatt noen mindre gode erfaringer med denne legen. Flink til å sjekke videre med kollegaer om noe er uklart. Utrolig god på kommunikasjon. Jeg byttet ikke henne bort frivillig, nei.

En meget god lege.

Lege: Thomas Alexander Thorvaldsen Skrevet

Er alltid behjelpelig og interessert. Stiller opp og gir meg den service jeg trenger selv om han har dårlig tid enkelte ganger. Konfererer med spesialisthelsetjenesten dersom det er ting han er usikker på. Sjelden problem med å få time. Ringer alltid tilbake dersom jeg tar kontakt og følger opp prøver o.a. Alt i alt en meget samvittighetsfull lege. Håper jeg kan ha vedkommende som fastlege i mange år framover.

Beste legen med et stort hjerte

Lege: Anne Merete Thorsen Skrevet

Hun har fulgt meg siden jeg var noen mnd gammel.
Fantastisk person, bryr seg genuint om pasientene sine.
Hyggelig å sbakke med, foratålelsesfull og medmennesklig.
hører faktisk på hva du sier.

Meget god lege. Har hatt han i mange år.

Lege: Oddvar Ekeberg Skrevet

Ekeberg er en lege med mange gode egenskaper. Jeg føler at jeg ble tatt på alvor. Meget god på respekt og forståelse. Han ordner alltid opp og når jeg bestilte medisiner var det klart dagen etter kl 10.00. Den legen jeg fikk etter Ekeberg sluttet etter kort tid, så var det ny lege hvor jeg da alltid får mine resepter i siste liten, noe som tar veldig på nervene. så derfor har jeg selv valgt og bytte fastlege for først gang. Savner Ekeberg, tror han ble kommunelege. Men håper jeg får et godt forhold til den nye legen som er Thrvaldsen.

Vennlig

Lege: Thomas Alexander Thorvaldsen Skrevet

Kunnskapsrik, stiller passe mengde krav. Følger opp og skaper tillitt. Kunne kommet med flere tilleggsspørsmål/informert pasienten mer om kroppslige/psykiske prosesser.