Møllebyen legesenter

Gudes gate 1 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Møllebyen legesenter

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Anine Elguren Skrevet

Utrolig imøtekommende, empatisk og forståelsesfull.Hun gir enn følelsen av å være interessert i deg som et helt menneske, ikke bare som en diagnose. Hun SER deg, og har også humor...blir glad etter et besøk der...er flink til å oppmuntre og gi håp...dyktig faglig også.

OK fastlege - dog litt produksjonspreg

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

Flink til å ta beslutninger og kjappe undersøkelser (også de ubehagelige). Er ikke alltid flink til å lytte når det kommer til sosiale og psykiske forhold. Føler lett at du burde tidd stille og fortsatt sitter igjen uløste problemer etterpå. Ellers en veldig hyggelig kar. Håper han forbedrer seg her.

Verdens beste lege!!!

Lege: Anine Elguren Skrevet

Så utrolig dyktig i jobben sin, hyggelig og behjelpelig! Hadde bare alle vært så heldige å ha en lege som Anine.

Å hvilken lykke ....

Lege: Anine Elguren Skrevet

å møte en lege som Anine Elguren. Jeg fulgte min mor , som er gammel og med veldig nedsatt hørsel. Legen gav god tid og oppmerksomhet, og kontakten mellom henne og min mor var rett og slett rørende ♥.
Her må det bli 5 stjerner +

Min lege, - og den beste av de beste!

Lege: Per Martin Sommernes Skrevet

Uansett hvor fryktelig ting er så har han et oppmuntrende ord, - han går ut av sitt gode skinn for å hjelpe. Henviser til spesialist med en gang han skjønner det er eneste utvei. Siden min mann jobbet i NAV og vi var nye i Moss spurte vi oss for på hans arbeidsplass...Per Martin Sommernes var svaret da vi ba om anbefaling!
Seriøs og utrolig hyggelig, for ikke å glemme dyktig! Kommer ALDRI til å bytte...og pga kronisk sykdom er jeg der min. 1 gang i mnd.