Torget legesenter

Torget 12 1830 Askim

Siste vurderinger av behandlere ved Torget legesenter

En utrolig dyktig lege!

Lege: Thorbjørn Sandem Skrevet

Fantastisk flink med barna og i tillegg en lege som er nøye, får ting gjort og lytter til deg som pasient. Har aldri angret på at jeg byttet til denne legen, beste legen jeg har hatt!

Skuffet

Lege: Andreas Rom Eng Skrevet

Utrolig dårlig behandlet av resepsjonen da jeg ringte for å bestille time hos fastlegen min. Damen var frekk, belærende, hadde null empati og var ufin under hele samtalen. Fikk aldri møtt Andreas Eng. Bytter lege asap.

Meget flink

Lege: Muhamet Rexhaj Skrevet

Kunskapsrik og erfaren lege. Alt presis og tolmodig.
Hadde ikke vært for hans behandling av pasienter, hadde jeg forlengst byttet lege. Resepsjonen har stor forbedring potensiale. Og det samme gjelder betaling
Systemet, faktura gebyr på kr 50 om du glemmer å betale samme dag.
Det er tross at pasienter som går dit. En sms med konto nr. Og kid nr. Med en dagsfrist? Før kr 54 blir til kr 112 krevd fra. Melin Colletors?
Som sagt, bruker Torgelege Senter, kun på grunn av min dyktig lege.

Bare helt fantastisk!

Lege: Andreas Rom Eng Skrevet

Han er bare så dyktig i sin rolle som lege! I mitt tilfelle har han støttet meg med sin faglige dyktighet og ikke minst med sin gode og lune måte å være på! Han er virkelig interessert i at du skal ha bra og føle deg trygg 👍

En meget dyktig lege!

Lege: Andreas Rom Eng Skrevet

Han er den beste legen jeg har hatt, og veldig flink med barn!
Eneste minus, er vikaren han benytter da han er i videreutdanning annenhver uke, han er det motsatte av Dr. Eng, så jeg byttet fastlege. Bytter gjerne tilbake igjen når han er ferdig med utdanningen.