Trysil Legesenter

Lundevegen 3 2420 Trysil

Siste vurderinger av behandlere ved Trysil Legesenter

Erfaren og kunnskapsrik

Lege: Jan Fredrik Bjørnberg Skrevet

Har brukt Bjørnberg i 5 år og opplevd ham som meget trygg, erfaren og kunnskapsrik. Smilet er alltid på lur og han tar meg alltid på alvor. Flink med pasienter og gir gode råd. Får alltid medisinene jeg vil ha når behovet er velbegrunnet. Følger alltid opp avtaler og er sjelden forsinket.
Han har det travelt, som alle fastleger. Et godt råd er å lese seg opp på egen situasjon og egne medisiner, men ikke tro at du vet mer enn legen. Still gjerne spørsmål, du får alltid gode og velbegrunnede svar.

Bra lege

Lege: Johan Wictorin Skrevet

Med Johan kan du være sikker på at du blir lyttet til.
Har hatt noen helseproblemer i det siste og alle legene jeg har vært hos har bare tatt en blodprøve også blitt ferdig med saken.
Johan derimot setter seg inn i saken og er bestemt på å lytte på deg og dine tanker og behandle sykdommen istedet for bare symptomene. 10/10

Faglig oppdatert

Lege: Axel Christoffer Vasli Skrevet

Faglig oppdatert, nøye og effektiv. Følger opp det han skal. Trygg i sin jobb. Godt fornøyd med denne fastlegen.

Meget omsorgsfull

Lege: Jan Fredrik Bjørnberg Skrevet

En flott lege som bryr seg om pasienten, og som lytter til det du har å si.
En meget hyggelig lege.
Full score fra meg.

Kunnskapsrik

Lege: Johan Wictorin Skrevet

En veldig god lege som er kunnskapsrik og en lege som får deg til å føle at han virkelig lytter til deg. Han er også en lege, som i motsetning til mange andre, innrømme om han ikke kan alt om noe men da tar han seg tid til å undersøke nærmere. Den beste lege jeg gar hatt av alle jeg har hatt (9 stk).