Trysil Legesenter

Lundevegen 3 2420 Trysil

Siste vurderinger av behandlere ved Trysil Legesenter

Arrogant og lite behjelpelig

Lege: Axel Christoffer Vasli Skrevet

Aksel har mye kunnskap og vil nok være en god lege. Problemet er at han ikke lytter og har en ovenfra og ned holdning. Anbefaler han ikke som fastlege.

god på pc

Lege: Jan Fredrik Bjørnberg Skrevet

mer interesse for skjermen enn pasienten.
Om en ikke vil ha piller for noe så blir han sur, uten å sette seg inn i hvorfor en ikke vil ha piller.
Se pasienten i øya og ta personen seriøst, da det er mye underliggende hos mange i dag som ikke kan fikses på to min med en resept i hånda.

Vanskelig å få time

Lege: Diane Cecile Cianciolo Bjørnstad Skrevet

Noe krass, men dyktig lege. Dessverre har hun ofte nærmere en måneds ventetid. Jeg vil ikke anbefale henne hvis du ikke vil gå til forskjellige legevaktsleger hver gang du trenger hjelp.

Meget bra allmenpraktiserende lege

Lege: Jan Fredrik Bjørnberg Skrevet

En lege som er lett å kommunisere med og som lytter til hva pasienten har å komme med. Har meget bra almenne kunnskaper og nøler ikke med å henvise til videre undersøkelser hos spesialist når dette er nødvendig.

Uinteressert i passienten

Lege: Jan Fredrik Bjørnberg Skrevet

Hvis du har småvondter er det helt greit, du får beskjed om å komme deg ut og trimme. Og det er ofte veldig bra.

Men hvis det faktisk feiler deg noe, som ikke er helt åpenlyst, er det veldig vanskelig å bli trodd.

Jeg har bedt om å bli henvist til konkrete ting, men fått svar; jeg tror ikke på den diagnosen. Og han har da heller ikke andre forslag til undersøkelser.

Jeg har bedt om å få tatt blodprøver av konkrete ting, men han er ikke villig til å sende inn til andre, godkjente laboratorier.

Dette er min personlige erfaring!