Varden Legesenter

Håkonskastet 5 1453 Bjørnemyr

Siste vurderinger av behandlere ved Varden Legesenter

Helt fantastisk fastlege!

Lege: Line Capjon Kjellsby Skrevet

Har hatt Line som fastlege i over 5 år, og hun er den desidert beste fastlegen jeg har vært borti.

Hun tar pasienten på alvor, tar seg god tid til å lytte, har mye kunnskap og søker kunnskap der hun ikke har umiddelbare svar. Jeg har fått så god hjelp og støtte med større og mindre helseutfordringer. Hun ringer ofte personlig for å følge opp på prøvesvar, både når funnene krever behandling eller videre utredning, men også når de har vært helt fine. Hun tar seg god tid til å forklare, og tilpasser språket til kunnskapsnivået, og dette bidrar til trygghet og mer kunnskap om egen kropp og helse.

Jeg føler meg alltid ivaretatt og lyttet til etter legetimene hennes, og føler at helsen min er i de beste hender.

Det virker som det ofte er ganske høyt pasienttrykk på legesenteret og derfor er en del ventetid, men dette kjennes verd det for å ha en slik fastlege. Av og til er det litt vel lang ventetid på å få time, som kan være uheldig.

Empatisk

Lege: Cathrine Høgem Rosenvold Skrevet

Lytter og tar deg alvorlig. Er ikke arrogant og for selvsikker. Henviser videre ved behov. Får meg til å føle meg trygg.

Enestående, trygg og tillitsvekkende

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Jeg har hatt Svarstad som fastlege i 7 år og blir bare mer og mer glad i henne. Hun er alltid forsinket, men det er fordi hun alltid tar seg god tid med hver pasient, hun lytter, ser deg, kjenner deg og bryr seg, og hun har humor og glimt i øyet selv på de travleste dagene. En fantastisk fastlege.

Menneskekjær og trygg.

Lege: Line Capjon Kjellsby Skrevet

Fantastisk god lege som oser av trygghet og omsorg. Hun ønsker deg virkelig godt og søker kunnskap der hun ikke har det på områder som er vanskelige for alle leger. Var fryktelig dårlig i lang tid da andre leger ikke gadd søke kunnskap. Hun gjorde meg frisk.

Hilsen

Kunnskapsrik, tilstedeværende, trygg

Lege: Anne Eid Svarstad Skrevet

Svarstad lytter og tar pasienter på alvor. Hun tar det man rapporterer seriøst, og man får følelsen av at behandlingen er et samarbeid. Hun er svært kunnskapsrik og gir trygghet.