Vincent Medisinske Senter

Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Vincent Medisinske Senter

Dyktig, lyttende og beroligende

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Jeg har dessverre måttet bytte fastlege, da jeg har flyttet til et annet sted på Østlandet, men vurderte lenge å beholde dr Strøm, og heller foreta en lang reise hver gang jeg skulle besøke ham.

Jeg har hatt dr. Strøm som fastlege i mange år, og før det som "hovedlege" på Volvat. Han er alltid oppdatert på min journal, lytter, og er dyktig til å komme frem til hva som er problemet. Han "tegner og forteller" gjerne på en gul lapp og er meget beroligende. Han er effektiv, uten at du føler at han verker etter neste pasient på venterommet. Egen telefontid en gang i uken, og står du i telefonkø når denne tiden er over, slipper du likevel inn på telefonen til ham. Har han lovet å ringe tilbake med prøvesvar, gjør han det..

Det kan imidlertid være lang ventetid på å komme igjennom på telefonen for å få en time, men legesenteret har også mulighet for timebestilling på SMS.

Jeg kan anbefale dr. Strøm på det varmeste!

Veldig hyggelig lege

Lege: Kristin Scheele Skrevet

Jeg har hatt Kristin Scheele som fastlege i ett par år nå, og er veldig fornøyd med den hjelpen jeg har fått hos henne. Kristin er et varmt og omsorgsfullt menneske som tar vare på pasientene sine. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege så lenge hun er det:)

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Zbigniew Stanislaw Gorski Skrevet

Som regel lang ventetid .Flink lege,men til tider stresset og liten tid til hver pasient.

En flink lege

Lege: Zbigniew Stanislaw Gorski Skrevet

En flink lege, har som regel tid til til å høre etter, men kan også så hvit komme inn døra før du må ut igjen.
Veldig flink , men har til tider det litt for travelt.
Har hat han i over 8 år, og har ingen planer med å bytte.

Veldig forvirret og omtåket

Lege: Kristin Scheele Skrevet

Er en søt og trivelig dame når du møter henne, men har hatt intrykk av at hun hverken husker meg fra gang til gang (er der ofte) Kan være fra jeg gikk ut av rommet for å ta blodprøve så virker det som hun ikke husket hva jeg var der for når jeg kommer tilbake. Virker generellt forvirret. Hun har liten evne til å forstå alvorligheten i sykdommen. Hun skriver sjelden ut sykemeldinger, skal ha folk på jobb uavhengig av hvor syk vedkommende er.