Oris Dental Hamar

Østregate 23 2317 Hamar
Oris Dental Hamar holder til i Hamar

Siste vurderinger av Oris Dental Hamar

Flink både faglig og med folk

Tannlege: Gry Karina Kjølle Skrevet

Jeg var nok mer nervøs enn jeg ville innrømme, da jeg skulle trekke min første visdomstann. Det fikset Kjølle og resten av personalet veldig fint, med å snakke med meg, og forklare nøye hva som skulle skje. Følte meg trygg og ivaretatt, og hadde ingen smerter under operasjonen.

Smertefritt og effektivt

Tannlege: Petar Ninkov Skrevet

Ble godt ivaretatt av alle på klinikken og følte meg trygg. Fikk fjernet visdomstann som ikke hadde brutt frem, og som måtte deles. Jeg var ferdig behandlet på ca 40 minutter.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Petar Ninkov Skrevet

Jeg følte meg helt trygg hos han. Fjernet 3 visdomstenner kirurgisk i samme seanse. Det var uproblematisk og han kunne ikke gjort en bedre jobb. Veldig skjønne folk på klinikken også :-)

Helt klart min beste tannlegeopplevelse

Tannlege: Gry Karina Kjølle Skrevet

Var kjempenervøs ifm trekking av visdomstann, og har slitt med tannlegeskrekk. Her følte jeg meg ivaretatt ifra jeg kom inn døra, og har nå operert ut 2 visdomstenner, i 2 omganger, helt uten smerter, både under behandlingen og i etterkant. Gry Karina og hennes hjelpere har virkelig knekt koden, og jeg kan definitivt anbefale dem videre.

Fantastisk!

Tannlege: Gry Karina Kjølle Skrevet

For en fantastisk tannlege. Har hele livet hatet tannlegebesøk. Dette klarte hun å snu og dama er helt rå! Sympatisk, rolig og ærlig. Opererte ut to visdomstenner og kjente ingenting, ei heller hørte noe, underveis. Hatt mindre smerter i kjeven nå, enn noen gang før. Takk🙏🏻