Ralf B Husebø

Telefonnummer51 66 37 3851 66 37 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holbergs Gate 18 4306 Sandnes
Ralf B Husebø holder til i Sandnes

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Ralf B Husebø

Lurt!

Tannlege: Nils Kristian Langhelle Skrevet

Hadde en del å gjøre med tennene, fikk et prisoverslag på nesten 40.000. Da prisen var uoverkommelig å betale med en gang ble jeg lovt nedbetalingsplan.
Da vi gikk i gang fikk jeg beskjed om at nedbetalingsplanen ikke var mulig allikevel, og han ble sur da jeg ikke hadde mulighet til å betale rett under 5000 for første time.
Brøt sammen etter denne timen, fikk anbefalt av et familiemedlem å gå til annen tannlege, der fikk jeg beskjed om at det hadde blitt anbefalt mye unødvendig. Betalte totalt 12000 hos denne tannlegen, aldri vært så fornøyd.
Besøket hos Husebø, var derimot en skrekkopplevelse..

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Ralf Børre Husebø Skrevet

Min tannlegeskrekk er blitt kurert etter en behandling, en mer dyktig og behagelig tannlege har jeg aldri vært borti! Anbefales på det høyeste!

God tannlege!

Tannlege: Ralf Børre Husebø Skrevet

Fikk Ralf som tannlege etter min forrige tannlege vart pensjonist. Vart svært positivt overraska. Han fortener all ros på desse sidene. Har anbefalt han for andre i familien og er nå tannlege for de fleste i familien. Alle er positive og glade for å ha han som tannlege. Håper jeg ikke trenger flere tannleger i min tid.

Nils Kristian Langhelle

Tannlege: Nils Kristian Langhelle Skrevet

BESTE BESTE TANNLEGE DER FINNES!!!
Empatisk, rolig, tar en på alvor - bruker den tid man trenger. Han hjalp meg av med tannlege skrekk. Kan klart anbefales!!

Absolutt å anbefale

Tannlege: Ralf Børre Husebø Skrevet

Ralf har vært min tannlege i mange år. Jeg har vært innom flere forskjellige tannleger og Ralf m/ team er absolutt blant de beste om ikke best i Rogaland.

Selv min eks samboer som har tannlege skrekk, klarte å gå til Ralf for å få nødvendig behandling.

Han pusher ikke behandling og er redelig mhp hva som skal gjøres. Om du har et problem, f.eks som hos meg med litt tett tannstilling, lytter han og kommer med tiltak som kan avhjelpe.