Logo for Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Logo for Reidar Bjørkli

Om klinikken

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18

NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Reidar Bjørkli holder til i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Smertefritt og nøyaktig

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Har brukt tannlege Reidar Bjørkli i en årrekke. Er svært fornøyd. Fin rutine med årlig innkallelse til kontroll og oppfølging. Pga fine rutiner med årlig kontroll og veiledning for bedre tannhelse så har jeg sluppet billig unna. Både i form av penger og store behandlinger. De få gangene det har vært behov for behandling av hull / reparasjon av gamle fyllinger så har behandlingen vært skånsom for meg som pasient og ikke mer smertefullt enn nødvendig. Egentlig mindre smertefull enn forventet.....:) Reidar Bjørkli er flink og anbefales.

En pålitelig tannlege

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har vært pasient hos Reidar Bjørkli siden 1993 og har derfor erfaring med at det arbeid med tennene han har gjort har holdt i disse årene. Han oppfattes som grundig i sitt arbeid og setter krav til seg selv til nøyaktig arbeide. Han forklarer i forkant hva han gjør og tar pasienten med i vurdering av alternative behandlingsløsninger.

Svært fornøyd

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har vært Reidars pasient i nærmere 20 år, og har alltid vært svært fornøyd med arbeidet han har gjort. Han er alltid grundig og nøye i sitt arbeid, og informerer svært godt underveis. Jeg vil også gi ros til hans assistent Tone, som alltid er vennlig og hjelpsom.

Profesjonell og ryddig tannlege og assistent. I tillegg er han sportsinteresserte!

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar leverer hver gang, for god informasjon om hva som gjøres og hvilke tiltak jeg må gjøre for å vedlikeholde tennene mine.

Takk!

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Nå kan jeg gå til tannlegen uten vondt i magen og maredrømmer................ Takk Reidar Bjørkli :)