Logo for Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Logo for Reidar Bjørkli

Om klinikken

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18

NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Reidar Bjørkli holder til i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Meget bra

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Meget bra.For en som har tannlege skrekk så er han veldig flink.Han gjør en veldig flått jobb.Har aldri hat noe vont etter han har gjort en jobb

Veldig hyggelig og dyktig tannlege.

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Er veldig glad for at jeg får være pasient hos Reidar. En utrolig flink og oppmerksom tannlege som også ivaretar meg som pasient på en helt utrolig måte, så her kommer jeg til å fortsette som kunde så lenge jeg har behov for tannlege!
Kan bare si tusen takk for at du hjelper meg å holde tennene mine i orden!

I trygge hender

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Har brukt denne tannlegen i mange år, og er svært fornøyd. Han tar meg med i prosessen, forklarer og viser, vi drøfter alternativer og blir enig om hva som skal gjøres og hva det koster. Det er viktig for meg. Selve behandlingen er jeg alltid trygg på, av erfaring. Har alltid opplevd solid og pent arbeid, med alt fra fyllinger til kroner og rens. Anbefales!

En behagelig og dyktig tannlege.

Jeg har vært pasient hos Reidar Bjørkli siden 1993. Når du kommer
til årskontroll (eller som førstegangspasient), starter han med å ta to
digitale røntgenbilder (ett på hver side). Han går gjennom bildene med deg, før han tar en manuell visitasjon. Deretter får du beskjed om hva som bør gjøres, er det store ting som kroner, broer og lignende, får du pris på jobben. Han gir seg aldri før han har fått et avtrykk som haner 100% fornøyd med. Jeg har aldri mistet noe av det Bjørkli har utført. Du møter en blid og hyggelig tannlege!

Veldig bra tannlege

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Veldig godt fornøyd med behandlingen jeg har fått. Veldig god informasjon i forkant og underveis. Føler meg trygg i tannlegestolen.