Logo for Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Logo for Reidar Bjørkli

Om klinikken

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18

NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Reidar Bjørkli holder til i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Positiv og dyktig tannlege.

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar er en dyktig og flink tannlege som jeg har gått hos i mange år. Kvalitet på behandlingen. Han er god til å informere og forklare. Tar seg god tid, er grundig og nøyaktig. Yter god service. Har bare positive opplevelser hos Reidar og kan virkelig anbefale han.

En meget dyktig tannlege!

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har gått til tannlege Bjørkli i 30 år nå og er svært fornøyd. Han er grundig - tar seg tid til å forklare faglige vurderinger og lytter til pasienten. Meget dyktig personale i tillegg til sentral beliggenhet i Drammen gjør at jeg ikke ser NOEN grunn til å bytte. Anbefales!

👍

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Den beste tannlegen for meg er Reidar Bjørkli. Veldig dyktig og imøtekommende, som med sin ro og vennlighet gjør at pasientene er i de beste hender. Forsiktig,nøyaktig og grundig gjør at pasientene får en god behandling og oppfølging .

Meget dyktig, nøye og behagelig tannlege.

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Etter us og før behandling starter forklarer han nøye hva som skal skje, evt tar han opp flere muligheter og begrunner hva han mener er den beste løsningen. Veldig bra! Tannlege Reidar anbefales virkelig.

Dyktig

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Dette er en tannlege som er veldig nøye. Han undersøker grundig og forklarer godt hva han gjør underveis. Kommer også med råd for videre oppfølging