Rolvsøy legekontor

Råkollveien 103 1664 Rolvsøy

Siste vurderinger av behandlere ved Rolvsøy legekontor

Dyktig og tilgjengelig

Lege: Fred Artur Magnus Lindström Skrevet

Har hatt Lindström som fastlege for meg og barna i over ti år nå, og er svært godt fornøyd med både ham og de andre ansatte på legekontoret. Man kan alltid få time på dagen ved akutt sykdom, og det er sjelden ventetid for å komme inn til oppsatt tid. Legen virker dyktig, og tar alltid nødvendige prøver. Har også opplevd at han har ringt for å følge opp en sykdomsperiode spesielt. Meget godt fornøyd med ham! Nå kan man også sende sms med henvendelse, og får raskt svar.

Drømmelegen min.....

Lege: Åge Tormod Johansen Skrevet

Han er alltid blid, imøtekommende, lyttende, engasjert og interessert i deg. Han tar seg tid til å snakke med deg, viser medfølelse. Han husker hva du fortalte han for flere år siden. Han bytter jeg aldri ut, for bedre lege finnes ei .......

Kjempefornøyd med legen min

Lege: Åge Tormod Johansen Skrevet

Åge Tormod Johansen har alt jeg måtte ønske meg hos en lege. Han er faglig dyktig, tilstedeværende og tar oss pasienter på alvor. Han er medmenneskelig og oppriktig opptatt av hver eneste pasient han har. Datteren min er overbegeistret når hun har time hos han, fordi han får barn, som voksne til å føle seg trygge.

Ingen barnepsykolog

Lege: Stephane Christopher Mukkaden Skrevet

Hyggelig og relativt grundig. Veldig grundig ifht medikamentell behandling.
Ville ikke ta ansvar for en Individuell Plan (som jeg har lovfestet rett til og ble anbefalt fra Sunnaas). Møtte ikke til samarbeidsmøte med NAV, fysio, arbeidsgiver, skole og de andre, men var heller ikke negativ, kanskje bare litt unnvikende.
Jeg hadde en periode problemer med at min 9 år gamle datter hadde panikkangst etter en traumatisk periode i livet og ikke alltid klarte å gå på skolen. Stephane sa at jeg bare fikk følge henne til skolen og gå fra henne, så vente hun seg nok til det. Ikke helt min metode, så jeg skiftet fastlege.
Jeg vil likevel tro at Stephane kan være en svært god fastlege for de som ikke har så kompliserte og sammensatte sykdomsbilder. Vennlig mann.

Fantastisk lege

Lege: Åge Tormod Johansen Skrevet

Jeg har hatt Tormod som lege i 20 år, og det er en grunn til at jeg aldri har vært inne på tanken om å bytte lege: Han er hyggelig, inngir tillit og er faglig dyktig og ansvarlig. Forøvrig spesialist innen allmennmedisin.