Stabekk Legesenter

Ringsveien 3 1368 Stabekk

Siste vurderinger av behandlere ved Stabekk Legesenter

Ble ikke tatt på alvor

Lege: Bente Maria Eri Skrevet

Ble ikke bli tatt på alvor i flere år for en del problemer. Etter en kraftig nedtur skrev hun bare ut antidepp tabletter istedenfor å søke om spesialist hjelp fordi "det nytter ikke å henvise deg, for du kommer ikke inn alikevel grunnet stort press" Men utover det var brukte hun god tid på pasienten og lyttet.. selvom hun da altså ikke gjorde noe i denne saken. Etter dette fant jeg ut at jeg måtte bytte fastlege for å få den hjelpen trengte, kom til ny lege og ble henvist og fikk den hjelpen jeg hadde behov for. Syns det er betenkelig at legen ikke er villig til å prøve en gang å søke om spesialist hjelp til en pasient...

Ikke fornøyd

Lege: Bente Maria Eri Skrevet

Følte meg ikke tatt seriøst. Hun kan ikke psykiatri, nektet å henvise til behandling grunnet "lange køer og at alle hun henviste fikk avslag." Somatisk... Synes hun sendte til spesialist for saker en spes i allmennmed. bør kunne. Virket usikker. Byttet fastlege.

Denne karen kan sine saker

Lege: Pål Myhre Skrevet

Tonnevis med erfaring, god innsikt, ydmyk, hodet på rett plass når det kommer til hva som virkelig er bra for deg. Måtte du gå sent av med pensjon, Pål. Takk for mange år med god helse!

Dyktig ogløsningsorientert

Lege: Bente Maria Eri Skrevet

Dyktig og løsningsorientert. Bente har definitivt evne til å bidra til å finne gode løsninger pasienten og kvier ikke for å konsultere spesialister om det er noe hun er usikker på.

entusiastisk

Lege: Pål Myhre Skrevet

Veldig entusuastisk på paisentens vegne, men det helbreder nok dessverre ikke