Stabekk Legesenter

Ringsveien 3 1368 Stabekk

Siste vurderinger av behandlere ved Stabekk Legesenter

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Pål Myhre Skrevet

Vanvittig bra. Gjør mer enn det han må, engasjert og er virkelig interessert i DEG.

God fastlege

Lege: Pål Myhre Skrevet

Veldig fornøyd med Pål følger opp og passer på at alt er i orden.

Meget misfornøyd med kontorpersonalet.

(Blitt løyet til om at fastlegen ikke er inne den dagen. Videre hadde jeg time klokken 08.00 en morgen og gikk inn for å gi beskjed om at jeg hadde kommet for så å få kontordøren slengt i trynet og fortalt at de ikke hadde åpnet enda. Generelt meget uhøffelig og frekt kontorpersonale.)

Flink og engasjert

Lege: Pål Myhre Skrevet

Jeg gikk hos Pål Myhre en liten stund for mange år siden da min egen lege var sykemeldt. Og Jeg likte han veldig godt. En gang ringte han meg noen dager etter at jeg hadde vært der for da hadde tanken på hvordan jeg sa jeg følte meg krystallisert seg i en litt sjelden diagnose som kan oppstå etter svangerskap. Så ute av syne, ute av sinn er ikke Påls arbeidsteori... jeg er sikker på at Pål er like hyggelig og god lege i dag som den gang :)

Flink og ryddig

Lege: Pål Myhre Skrevet

Opptrer på en tilitsvekkende og profosjonell måte.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Bente Maria Eri Skrevet

Tok seg god tid til meg, følte at hun faktisk brydde seg om det jeg sa til henne. Husket meg fra gang til gang. Flink til å snakke om ting som er vanskelig og flaut. Flink og med mye kunnskap, følte jeg kunne stole på henne. Følte at jeg be tatt på alvor.