Stabekk Legesenter

Ringsveien 3 1368 Stabekk

Siste vurderinger av behandlere ved Stabekk Legesenter

Empatisk, interessert og hjelpsom.

Lege: Pål Myhre Skrevet

Pål Myhre er fastlege til meg og min baby. Vi har fått fantastisk hjelp med både det ene og det andre. Vil anbefale ham på det varmeste.

En behagelig og flink lege

Lege: Pål Myhre Skrevet

I over 10 år har jeg hatt ham som fastlege, også etter at jeg flyttet fra Stabekk. Selv om jeg sjelden trenger en tur til legen, burde det si litt i seg selv. Da jeg var langtidssykmeldt fikk jeg en empatisk og god oppfølging. Gode råd og kontrollspørsmål viser at han hører på hva jeg sier. Virkelig en person jeg føler meg komfortabel hos.

For bekymret for pengene

Lege: Pål Myhre Skrevet

Pål har vært fastlegen min de siste tre årene. Jeg føler at hans første prioritet er å tjene penger i stedet for å behandle pasienten. Jeg hadde to mindre helseproblemer, og han ba meg komme tilbake en annen gang for det andre problemet mitt. Dessuten skriver han medisinen min i små mengder og jeg må fornye den hver 3. måned og betale ham hver gang.

Dyktig

Lege: Kirsten Strand Schjesvold Skrevet

Her treffer du en erfaren lege som er dyktig og effektiv og flink til å løse utfordringene til sine pasienter.

Kunnskapsrik og empatisk lege.

Lege: Martine Brekke Stenbek Skrevet

Martine er kunnskapsrik, empatisk og fin å snakke med. Jeg er veldig glad jeg har Martine som fastlege!