Logo for Tannlege Solheim Heimdal

Tannlege Solheim Heimdal

Logo for Tannlege Solheim Heimdal

Om klinikken

Velkommen til Tannlegene Solheim! Vi har som mål å tilby våre pasienter høy kvalitet, forutsigbare priser og trygghet. Våre dyktige tannleger og andre ansatte har lang erfaring og bruker moderne utstyr. Vi tilbyr alt innen allmenn tannbehandling, og håper at du ved å gå til oss vil oppdage en bedre, mer behagelig og enklere måte å få god tannhelse og drømmesmilet på.

Det er viktig for oss at du er trygg og komfortabel under hele besøket. Mange er engstelige for tannbehandling og vi bruker den tiden som trengs for å lytte til bekymringer og forklare de ulike behandlingsalternativene som er relevante for deg.

Vi har lang åpningstid og har gratis parkering rett utenfor klinikken. Alle våre tannleger er medlemmer av Den norske tannlegeforening (NTF).

Vi ønsker deg velkommen til vår klinikk og håper vi kan bidra til at du får god tannhelse gjennom hele livet.

Tannlege Solheim Heimdal holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Tannlege Solheim Heimdal

Den beste tannlegen!

Tannlege: Andrea Haukenes Solheim Skrevet

For det første er Andrea en meget profesjonell tannlege. Om du er en tannlegeskeptikker eller har angst for tannleger kan jeg trygt anbefale Andrea.
Meget behagelig, humoristisk og trygg tannlege med et fantastisk team bak seg.

Svært dyktig

Tannlege: Andrea Haukenes Solheim Skrevet

Jeg kan anbefale denne tannlegen på det sterkeste. Hun er svært profesjonell og kunnskapsrik, og er flink til å skape en trygg ramme rundt behandling. Hun har eksempelvis fått min lille datter til å bli så trygg på tannlegekontoret at det nå bare er gode minner knyttet til å undersøke tennene.

Flink Tannlege

Tannlege: Andrea Haukenes Solheim Skrevet

Flink blidspent skravlete Tannlege. Får folk til å slappe av. Medmenneskelig, sympatisk. Håper de blir på Heimdal. Dumt at det er trapper der de holder til i dag.

Fantastisk dame

Tannlege: Andrea Haukenes Solheim Skrevet

Jeg har hatt ekstrem tannlege skrekk i alle år, så dukket Andrea opp som tannlege i Klæbu. Hun kurerte ikke skrekken, men hun er den eneste som jeg tørr å sette meg i stolen hos!
Hun er super dyktig, gjør ting i mitt tempo, flink til å berolige og er veldig opptatt av at det skal gå bra!
Da hun flyttet kontor til heimdal måtte jeg bare følge etter, for så lenge hun er tannlege, går jeg ikke til noen andre!!

Behagelig rolig atmosfære.

Tannlege: Terje Solheim Skrevet

Tannlege Terje solheim hilste og ønsket meg velkommen som jeg setter stor pris på.

Enestående snill og hyggelig, stresser ikke , fikk en veldig positiv opplevelse av tannlege