Logo for Tannlege Solheim Heimdal

Tannlege Solheim Heimdal

Logo for Tannlege Solheim Heimdal

Om klinikken

Velkommen til Tannlegene Solheim! Vi har som mål å tilby våre pasienter høy kvalitet, forutsigbare priser og trygghet. Våre dyktige tannleger og andre ansatte har lang erfaring og bruker moderne utstyr. Vi tilbyr alt innen allmenn tannbehandling, og håper at du ved å gå til oss vil oppdage en bedre, mer behagelig og enklere måte å få god tannhelse og drømmesmilet på.

Det er viktig for oss at du er trygg og komfortabel under hele besøket. Mange er engstelige for tannbehandling og vi bruker den tiden som trengs for å lytte til bekymringer og forklare de ulike behandlingsalternativene som er relevante for deg.

Vi har lang åpningstid og har gratis parkering rett utenfor klinikken. Alle våre tannleger er medlemmer av Den norske tannlegeforening (NTF).

Vi ønsker deg velkommen til vår klinikk og håper vi kan bidra til at du får god tannhelse gjennom hele livet.

Tannlege Solheim Heimdal holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Tannlege Solheim Heimdal

Den beste!

Tannlege: Terje Solheim Skrevet

Heldig er hele familien som har Terje som fast tannlege. Utrolig faglig dyktig. I tillegg har han vennlig og behagelig vesen som skaper trygghet.

Den beste tannlegen noen kan ha!! Inn🤗skaper tillit og trygghet og er alltid like blid og spøkefull 😀

Tannlege: Terje Solheim Skrevet

Meget dyktig tannlege og har alltid vært fornøyd . Har gått hos han i 30 år og har aldri vært misfornøyd . Hensynsfull og lytter til pasienten og forklarer bestandig hva som skal skje. Jeg gir han min aller beste anbefaling🤗😊

Fantastisk

Tannlege: Terje Solheim Skrevet

Ønsket Terje Solheim som tannlege men fikk Trine M. Nilsen, kunne ikke bli mer fornøyd ! Anbefales :)

Meget dyktig

Tannlege: Terje Solheim Skrevet

Jeg har tannleggeskrekk, og kom gråtende inn på tannlegekontoret første gang jeg traff Terje. Jeg forklarte min situasjon, og følte meg svært godt ivaretatt hos han. Har tar seg god tid, spøker og skaper en trygg atmosfære. Forklarer hele veien hva han gjør og hvorfor. Mannen innbyr til tillit og trygghet. Har veldig mange traumatiske erfaringer med skoletannlegen, minner om å både bli holdt fast i tannlegestolen og få skjenn for at jeg ikke tok godt nok vare på tennene mine. Solheim dømmer aldri, han konstanterer fakta og gir råd ift videre behandling. Har anbefalt han videre til flere ;)

Meget dyktig

Tannlege: Terje Solheim Skrevet

Dyktig og du vet at i varetatt på best mulig måte. Tannbehanlingen og personbehandling er topp!! Man blir her informert om hvilken behandlingen som bør gjøres, og det ha alltid vært gjort et ypperlig arbeid.