Sentrum Legesenter

Torget 4 1707 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter

Engasjert og lyttende

Lege: René Schwartz Skrevet

Han er en dedikert og lyttende lege og gir god støtte og hjelp.
Litt utilgjengelig ifht. at han ikke kan kontaktes gjennom helsenorge.no. Bruker appen pasientsky isteden.
Venter også litt lenge på time, og når jeg møter opp så blir jeg som regel sittende en time over avtalt time og vente på venterommet.
Men han er verdt å vente på.

Fantastisk lege

Lege: René Schwartz Skrevet

Oppmerksom, grundig, tar seg tid, og er oppriktig interessert i pasienten og å finne beste hjelpen. Makaløs!

Fantastisk, meget kunnskapsrik, medmenneskelig lege

Lege: René Schwartz Skrevet

Jeg har hatt Rene Schwartz som fastlege i 16-17 år. Flyttet underveis til Fredrikstad men ville ikke bytte han ut, tar heller bussen til Sarpsborg til han på egen bekostning. Dyktigere lege skal du lete lenge etter og han tar seg tid til pasienten,han forstår pasienten og han studerer pasienten under samtalen som er veldig viktig. Spesialistene på sykehuset i Oslo, Moss og Kalnes fant ikke riktig medisin på 4 år, hadde en grundig samtale med Dr. Schwartz om dette og han fant riktig medisin og sterke smertene forsvant etter 4 måneder med denne medisin. Slå den!

Bra lege.for lang vente tid! håpløst telefon tider.

Lege: René Schwartz Skrevet

Føler det er bra lege men det for mange pasienter på lista dems.
Har man time fks kl 10 så er du ikke inne før 10.30 ->😅.
Det med å ringe er håpløst og pasientsky appen er ikke helt ok ang time bestilling som jeg har merket meg. Men han er flink til fingerspissene så jeg klager ikke på det. Men alt for lang vente tid!

En flink lege, men...

Lege: Lars Degerdal Skrevet

Han er absolutt en flink lege på mange områder. Men nå er det jo slik at de kan ikke være best i ALT, det er det ingen lege som er.
Denne legen er dyktig, han veit hvordan han skal behandle sine pasienter så absolutt, MEN....
Han har et behov for å "jage" deg ut av kontoret til tider. Virker innimellom som om han ikke har tid til å ha deg der. Kansje overarbeidet?
En annen ting er at denne legen er VELDIG glad i å ta seg godt betalt. Selv ett veldig enkelt spørsmål på Helsenorge velger han å ta betalt for som om det skulle vært en full time hos lege. Dette må jeg si at Lars kunne gjort noe med, og jeg kommer absolutt til å gi han beskjeden om det også. Til tider kan han virke useriøs, men det er fordi han har "dårlig tid".

Et problem til er som flere her beskriver, man kan bruke 5av20 minutter hos denne legen, så hvis man da har flere spørsmål så kan man til tider bli avvist istede for å faktisk få svar på problemet det skulle gjelde.

Utover det så sier jeg sjo og hei, en flott lege, mye kunnskap og veldig flink til å ta en på alvor når man trenger å komme seg til f.eks. spesialister eller andre type hendvendelser.